~Mario~ Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb een forum maar ik wil dat graag een eigen naam geven, hiermee bedoel ik: www.Gamekings.nl bijvoorbeeld! Nu staat er telkens voor www. pickaforum.com, Kan ik dat weghalen of niet? Net zoals op dit forum:www.gtaforum.nl kan dat niet? Bewerkt: 4 juni 2006 door searagent Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Kun je mischien vertellen welke Forum software je gebruikt? Verder bedoel je het domein: www.<naam>.nl/com of de gewone hoofd naam van het forum? Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Phpbb: General configuration IPB: General settings Overigens kan je bij sommige automatische diensten alleen maar dit doen: ''Naam van dienst : Naam van je forum '' Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Bij mijn lukt dat niet, Want dan komt pickaforum steeds terug! Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Bij mijn lukt dat niet, Want dan komt pickaforum steeds terug! Jammer voor jou, maar dan kan je het niet. Reageren
Damos Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Laat je forum is zien dan zou ik even kijken of het kan. Reageren
Dizcid Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Bedoel je als je www.jouwnaam.nl intypt dat je dan naar jouw forum toe gaat? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Nee eigenlijk net zoals hier: gewoon www.gamekings.nl En geen hostnaam ervoor Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Dat gaat niet bij sommige automatische phpbb/IPB diensten, en hier waarschijnlijk ook niet. Reageren
Velaro Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Volgens mij gaat dat gewoon niet bij Gratis Hostings. Bij betaalde gaat het wel denk ik. Het is ook maar een gratis Domeinnaampje dus het zou best kunnen dat het niet kan. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Hoe kan ik dan een betaalde krijgen? Reageren
Rullez Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 bij de jou kan dat niet dit weet ik zeker want ik ben er ook admin en dit kan niet Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ooh dat is stom, waar kan ik dan zo,n betaalde versie vinden? Reageren
Joriz Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Je moet hiervoor een betaalde webhost hebben waar je een domeinnaam kan aanschaffen en tevens de benodige ruimte erbij kan huren. Hierna kan je gewoon een gratis of betaald forum systeem gebruiken en er alles aan aanpassen wat je wilt (indien dit is toegestaan). Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ooh maar dan heb ik dus wel een eigen sitenaam? bijvoorbeeld vbulletoon of ipb? maar waar kan ik dit kopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.