Barcelona Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik heb het spel gekocht, en ik moet zeggen, het is echt een top spel! Maar ik kom ergens niet verder. Ik ben in level 8, dat je een gangleader met een soort wit masker moet koud maken. Op een gegeven moment ben je bij een achtbaan,die achter je aan gaat. Je moet dan op X toets tikken, dan ga je sneller rennen. Nou ik druk echt als een gek op X toets, en hij sprint soms, dus daarom word ik steeds overgereden. Ik dacht me stamina niet goed was, dus ik ging trainen. Daarna deed ik level opnieuw, lukt het nog niet! Kan iemand dat uitleggen hoe ik voor de achtbaan blijft? Alvast bedankt! Reageren
Yohan Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Sneller drukken, en volgens mij moet je niet alleen maar X drukken hoor... Anders is altijd de moeilijkheidsgraad wat lager zetten een optie.. Succes Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Eerst lukte mij deze missie ook niet, maar je moet er wel wat goed voor trainen. En je moet zo snel op X drukken als maar kan, dus het vereist volhouding van zo snel drukken. Veel succes. Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Jah, eigelijk is dat deel van het spel gewoon als n gek buttonbashen, en met 1 speler gaat het oook makkelijker dan met 2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.