Jump to content

speedometer!

Pennywise The Clown

Recommended Posts

hoe kan ik de speedometermod verwijderen?

De back-ups (als je die hebt) terugplaatsen. Heb je die niet herinstalleer het spel gewoon even. Dat duurt maar een paar minuutjes. Bovendien blijven je savegames gewoon bewaard in de map Eigen document als je het spel herinstalleerd, dus je hoeft niet bang te zijn dat je die kwijtraakt. :)

Delen op andere websites

Normaal gesproken moet je back-up's maken van de bestanden die je gaat overschrijven. Dus als je dat gedaan hebt, moet je de back-up bestanden gewoon weer op hun oude plek zetten, dan is de mod verwijderd. Heb je dat niet dan heb je pech. Want dan zul je GTA even opnieuw moeten instaleren, je savegames blijven dan wel staan, maar gedownloade auto's en dergelijke niet.

Ik had nog even gezocht vor een Mod uninstaller, maar die bestaat niet voor zover ik weet. Als je weer mods gaat instaleren, altijd een backp-up maken!

Edit: RonaldVC was me voor..

Bewerkt: door -Matthijs-
Delen op andere websites

Ik heb het spel opnieuw geinstallerd. maar de mod blijft vrolijk staan.

Kan iemand me het orginele bestand wat je overschrijft doorsturen?

Onmogelijk.. Of je hebt een (niet eerlijke) versie waar die kilometerteller ingebouwd is..

Je moet eerst Vice City uninstallen. Ga naar het configuratiescherm -> software, en zoek Vice City op in de lijst. Kies voor wijzigen verwijderen en het spel wordt verwijderd. Installeer daarna het spel opnieuw..

Delen op andere websites

Als je het spel verwijderd hebt via RonaldVC's manier, ga dan even naar 'Deze Computer'. Ga je hardeschijf op waar Vice City staat. Waarschijnlijk hardeschijf C:. Ga dan naar C:\Program Files\Rockstar Games\. Één maal in deze map aangekomen gooi je na het verwijdern van RonaldVC's manier die map Vice City weg. Nu als je het spel weer ïnstalleer is het superschoon, dan kan er geen enkele mod meer inzitten. Nu zou het wel moeten lukken, succes! :cya:

Delen op andere websites

Ik heb het spel opnieuw geinstallerd. maar de mod blijft vrolijk staan.

Kan iemand me het orginele bestand wat je overschrijft doorsturen?

Onmogelijk.. Of je hebt een (niet eerlijke) versie waar die kilometerteller ingebouwd is..

Je moet eerst Vice City uninstallen. Ga naar het configuratiescherm -> software, en zoek Vice City op in de lijst. Kies voor wijzigen verwijderen en het spel wordt verwijderd. Installeer daarna het spel opnieuw..

Dit lukt niet. Ik heb het nu 5 x geprobeerd. maar de mod blijft in de vice city map staan.

Nogmaals: heeft iemand het te overschrijven bestandje?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...