Gta Ripper Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik heb een paar technieken gebruikt uit de Soft heaven tut van Froop. Wat het moet voorstellen? De lucht naatuurlijk. Rates? Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Mooi, als je er render op zet is ie perfect gooed werk ! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Bedankt voor je tip en rate TQM. Maar er zijn echt bitter weinig renders te vinden die bij zoeits past..... Reageren
deagle Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Nuja , je kan evengoed een lucht uit een foto snijden hé . Maar toch nice. 8/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Nuja , je kan evengoed een lucht uit een foto snijden hé . Ja, maar ik wou het zelf proberen... Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik vind het goed maar moet nog een beetje effect in,dus ik geef je een 8.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.