Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan 7 homies meenemen, en in een 4 persoons auto kunnen dan 3 van de 7 mee... Kunnen de overige 4 dan ook een andere wagen nemen en mij achtervolgen?

Geplaatst:

Daar is maar één antwoord op te geven: Nee. :N

Het zou wel handig geweest zijn, maar het is helaas niet zo. Als je álle homies mee wilt nemen, zul je helaas te voet moeten. ;)

Geplaatst:
Ik kan 7 homies meenemen, en in een 4 persoons auto kunnen dan 3 van de 7 mee... Kunnen de overige 4 dan ook een andere wagen nemen en mij achtervolgen?

Zoals Pietje ook al zei: Nee, ze kunnn niet in een andere wagen jou achtervolgen. Wat wel kan is: Steel een bus of een choach, daar kunnen 8 personen in. CJ en de 7 Homies, zo kun je allemaal vervoeren.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Mafioso :cya:

Dit kan jammergenoeg niet. Je kan maar 3 Homies in een gewone auto meenemen. Wel meen ik dat je in een Coach 7 Homies kan vervoeren. Deze bus kan je vaak vinden op de Snelweg naast het strand bij de haven van Los Santos. Veel succes ! ;)

Edit: 3 zijn me voor.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Als je een homie mee laat gaan met je en je stapt in je Hydra dan blijft hij een beetje stom staan kijken, dat vind ik ook zoiets.

Maar dat achtervolgen? Dat gaat echt niet! :cya:

Geplaatst:

In die bus gaan er een heleboel. alleen duurt het lang voor ze instappen, want ze doen steeds - deur open, instappen, deur dicht, en dan gaat de volgende. ik nam ze eerst allemaal mee naar Las venturas, ben er rijk van geworden :puh::sigaar:

Geplaatst:

Hoezo rijk van geworden? hoe doe je dat met veel homies?

Idd wel heel erg jammer dat je ze niet achter je aan kunt laten gaan... En je kunt ook niet ver weg zonder ze want dan word de band verwijdert :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Het is inderdaad erg jammer dat je homies je niet met een andere auto kunnen achtervolgen. Dit is misschien iets nieuws dat ze in GTA IV kunnen toepassen.

Maar als je op een bepaalde plek meer homies wilt hebben, is de noobmod misschien een aanrader. Deze kun je hier downloaden. Met deze mod kun je Homies spawnen waar je maar wilt en hoeveel je maar wilt.

Het is alleen wel zo dat je een new game moeten beginnen als je deze mod geinstalleerd hebt.

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

lol bij vice city ging ik altijd met een bus bij zo'n bus paaltje staan, en dan stappen er elke keer mensen in en daar krijg je geld voor, je hoeft niet eens te rijden... ik ging dus ff vice city op starten, stal ergens een bus, parkeerde 'm bij zo'n bus paaltje en ging ff iets anders doen, 3 uur later kwam ik terug en hoppa als je dat elke dag doet heb je zo heleboel geld bij elkaar terwijl je eigenlijk geen drol uitvoert :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...