~> GizmO <~ Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik ben vandaag voor de verandering een een template gaan maken. Ik had het nog nooit gedaan en ik ging even kijken hoe het werd. Nouja nu vind ik hem wel leuk, maar als ik er over een paar jaar op terug kijk blijkt het vast de lelijkste template in de geschiednis te zijn. Anyway: Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 CoolieJoelie Hij is zeer vet, mooi relief! Lekkere kleur groen ook, gemixt met ronde vormen. Een 9.5/10 Reageren
deagle Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Nja niet slecht ZEKER niet. Maar is dit insane GFX? Het enige wat me eigenlijk bevalt is de header . Maar toch 8/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Nja niet slecht ZEKER niet.Maar is dit insane GFX? Het enige wat me eigenlijk bevalt is de header . Maar toch 8/10 Nee, dit is niet insane GFX. Dit is gewoon een probeer template en daarvoor heb ik Insane GFX gebruikt. Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik vind het heel goed gedaan 8/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Hier nog een template. Simpel maar strak, ik vind deze wel leuk geworden. Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Beetje té fris, ik hou zelf niet van dat kleine lay-outs, maar toch leuk gedaan! Een 7/10 Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik vind deze een stuk mooier, zonder shadoweffecten en lichteffecten. Lekker strak. Ik vind de achtergrond erg passend bij het geheel. Het lettertype past ook goed. De sterrertjes voor het menu zijn ook erg orgineel. (pffff, wat kan ik goed slijmen ) 9/10 KUTGW. Reageren
Rullez Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ziet er erg goed uit voor een van de eerst keren Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Bedankt voor de comments. Maar wat zou ik er nog aan kunnen verbeteren? Ik ben nu bezig met een logo voor bij de header op het open witte vlak. Maar er kan nog veel meer aan verbeterd worden. Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Je kan bij die eerste template bij die zijbalken misschien zo een technische draadje doen? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Je kan bij die eerste template bij die zijbalken misschien zo een technische draadje doen? Bedoel je zo? Ik weet niet of dit wel helemaal bij de rest past. [EDIT] Hier is de 2nd template met logo. Het is niet een officieel Insane GFX logo maar ik vond het wel leuk eruit zien. Ik heb het logo gemaakt met een tutorial. Hoe vinden jullie het? Bewerkt: 4 juni 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Samurai Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Erg mooi, alleen dat blauw is wat te licht naar mijn smaak. En dat bedoelde ik inderdaad. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Dat lime blauwe kleur moet je veranderen naar een donkere kleur. De tech layout gaat wel kan beter denk ik. Met wires erg netjes. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Dat lime blauwe kleur moet je veranderen naar een donkere kleur.De tech layout gaat wel kan beter denk ik. Met wires erg netjes. Bedoel je deze kleur blauw? (of iets in die richting) Dit ziet er ook wel leuk uit. Lijkt erg op NOG layout. Bewerkt: 4 juni 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.