dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 wanneer kan je in de nevada vliegen die in san fierro vliegveld is hij is altijd opslot en ik ben bij de missie farewell my love (ik heb het spel al 1 keer uitgespeeld) Reageren
SilverDust Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Je kan in de Nevada vliegen als je de Flying School hebt gehaalt. Dan krijg je een soort vergunning en dan kan je in vliegtuigen die op het vliegveld staan. De Flying School staat aangegeven met een rode S. Maar als je nog bij de missie Farewell My Love bent, Zul je nog even moeten wachten. Succes SD Reageren
DST Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) De Nevada op het vliegveld van San Fierro die kan je volgens mij gebruiken nadat je genoeg Flying Skill heb.Dit kan je doen door de Flying School te halen of gewoon veel te vliegen. Je kan er in ieder geval wel in vliegen! EDIT: Silverdust is me voor! Bewerkt: 4 juni 2006 door DST Reageren
Bling Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Nadat je de missie 'learning to fly' hebt gedaan, deze kun je doen nadat je de Vendant Meadows gekocht heb. Edit: Silverdust en DST waren me voor Bewerkt: 4 juni 2006 door Bling Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 mijn flying skill is 100% door een leuke cheat Reageren
DST Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Die cheat helpt daar niet aan mee, net als de cheat om je lung capicity vol te krijgen. Je moet het echt zelf gaan halen in die school Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 kan iemand ook ff zeggen of ie lekker vliegt Reageren
Bling Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Ik vind hem wat sloom vliegen, je kan beter een Hydra hebben of een Shamal (die staat ook op dat vliegveld) Bewerkt: 4 juni 2006 door Bling Reageren
DST Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 kan iemand ook ff zeggen of ie lekker vliegt Persoonlijk zou ik je de Nevada niet aanraden om in te vliegen, het is wel leuk voor een keer. Maar je kan beter een Hydra of een ander vliegtuig pakken. Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 dan pak ik wel een dodo die vliegen al na 2 meter de lucht in Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 De Nevada vliegt heel sloom. Je kan beter vliegen met een Andromada,AT-400 Hydra of een schamel. Reageren
LBG Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik vind hem wel leuk om in te vliegen, hij is niet echt snel ofzo maar volgens mij kan hij wel hoger vliegen dan bijvoorbeeld de hydra Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 slomer dan een dodo Nee. De Neveda is sneller. Dodo is slomer. Neveda lijkt slomer. Omdat hij groter is. Ofzo. Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 weet ik maar alle vliegtuigen gaan 200 km er uur maar hoe groter iets is hoe sneller hij is dus als hij bijv 200 gaat gaat hij eigenlijk bijv 260 en je kan stijl naar beneden dan gaat ie heel snel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.