LBG Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Het zou wel leuk zijn als je er mensen in zou kunnen doen.. maffia stijl Reageren
Talietje Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ik vraag het aan de lieve mensen: wil je er voor mij zo een auto maken met een koffer erbij die je kan openen??? waar ik mijn fiets kan indoen meer niet! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Je moet gewoon goed rijden, dan vliegt hij niet in brand... Dan heb je dus wel iets aan om er iets in te kunnen leggen, zoals een bmx zoals al genoemd is. Daarbij komt: Als je dan in de middle of nowhere aan het rijden bent en je botst waardoor er brand is, kan je de bmx uit de kattebak halen en nog verder fietsen aangezien die niet verbrand Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ik vraag het aan de lieve mensen:wil je er voor mij zo een auto maken met een koffer erbij die je kan openen??? waar ik mijn fiets kan indoen meer niet! Dat zal helaas niet te doen zijn. De engine van GTA III, VC en SA kan zoiets niet. Altijd zal de fiets er vanzelf uitvallen, helaas. Je kunt iets niet gewoon vastzetten. Kijk maar naar de verschillende pick-up trucks, daar valt ook alles eruit. En een kofferbak die open en dicht kan, is helaas ook onmogelijk. Ik denk dat je tot de volgende GTA moet wachten. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Wel jammer dat die kofferbak niet opengaat leek me wel vet als dat werkte al je spullen erin verzamelen enz. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Wel jammer dat die kofferbak niet opengaat leek me wel vet als dat werkte al je spullen erin verzamelen enz. Hij kan wel open, maar dan gaat hij open omdat je voertuig te stuk is. Je voertuig is dan zo stuk dat de laadklep stuk is en dat de kofferbak niet meer stuk is, in GTAIII is een missie waar je een man in een Manana moet vervoeren die dood is. Bij het plaatje van dat voertuig zie je ook dat die man erin ligt. In het spel word die Manana ook wel Manana (Corpse) genoemd. Hier volgt een plaatje: Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ja, in SA heb ik ook wel eens gezien dat de kofferbak van een auto openging. Ikweet niet meer welke auto, maar het was een terreinwagen. Is er geen mod die dan gaat werken nadat je de achterkant van de auto in de prak hebt gereden? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Wel jammer dat die kofferbak niet opengaat leek me wel vet als dat werkte al je spullen erin verzamelen enz. Hij kan wel open, maar dan gaat hij open omdat je voertuig te stuk is. Je voertuig is dan zo stuk dat de laadklep stuk is en dat de kofferbak niet meer stuk is, in GTAIII is een missie waar je een man in een Manana moet vervoeren die dood is. Bij het plaatje van dat voertuig zie je ook dat die man erin ligt. In het spel word die Manana ook wel Manana (Corpse) genoemd. Hier volgt een plaatje: *plaatje* in LCS is ook zoon missie dan hebben de Sindacco's Salvatore Leone gekipnapt hebben en in de kofferbak van een Kuruma als je de wagen hebt gestolen en de kofferbak in kaduuk dan zie je hem ook Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik denk dat het enige wat mogelijk is een mod dat de kofferbak openstaat en er bijv wat in zit als versier maar niet dat je er zelf dan wat meej kan doen Helaas Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 offtopic: gammie ik wil niet mod achtig over komen maar volgensmij is je handtekening te groot Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Bedankt voor het vermelden, alleen had je me beter een mailtje kunnen sturen dan dit in een topic te zetten. Bewerkt: 10 juni 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.