Jump to content

MP3 player

Recommended Posts

Geplaatst:

tuurlijk alleen op de pc dan. Dat was in GTa3 en GTA VC ook zo....zou raar zijn als het in SA niet zou zijn.

Geplaatst:

Tuurlijk wel.

In SA zit alles er nog in wat er ook in Vice City zat, zelfs nog wel meer, dus zit de MP3 Player er ook nog wel in en ik verwacht dat dat nog wel uitgebreid zou zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Duh! in GTA 1 en 2 toch ook niet? Omdat de wereld toen nog niet zo modern was om MP3 bestandjes naar een spel te verplaatsen.

Bewerkt: door MightyDuck
Geplaatst:
Ik heb nix over 1 of 2 gezegd hoor!

Er staat 3..

Maar in 3 was er ook geen toch?

in gta 3 heb je wel mp3 ga naar program files zoek gta 3 op en daar vind je ergens een map ''mp3'' en daar stop je je mp3 nummers in een dan komt je eigen mp3 radiostation vanzelf in het spel

• 1 year later...
Geplaatst:

bij san moet je media player 10 of de nieuwetse apple player hebben en gewoon de mp3 in usertrack zetten en in option in het naar uodia gaan en dan usertracks options als het goed is staat er radio die moet op seqentiel of zo maar dan dan laten scanen staat ooke daar en dan eenterug voor de goeden zender voor usertravk de zeten

Geplaatst:

Hallo killerfragger, welkom op het forum!

Heb je wel naar de datum gekeken, voordat je poste? :puh: Het topic is namelijk al meer dan een jaar oud. :O

Ik raad je aan om even je tijd te benutten aan het volgende: Klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...