dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 de at400-boeing 737 dodo:een doodnormale cesna-vliegtuig sea-skimmer|:een cesna-vliegtuig dat op water kan landen sparrow:een oud leger helicoptertje sea-sparrow:het zelfde als een sparrow maar kan ook op water landen rustler:de p51 mustang beagle:een fokker(vliegtuig merk) cropduster:waarschijnlijk ook een fokker stuntplane:onbekend shamal:gewoon een jet hydra:geen f12 ook geen f16 maar een harrier straaljager andromada:een vervoers zweefvliegtuig maverick:is gewoon een heli net als de andere mavericks en de andere heli's weet ik niet ik hoop dat het een beetje nuttig is en ik heb nog een vraagje kan een rustler schieten Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 en ik heb nog een vraagje kan een rustler schieten Vragen zijn altijd welkom! Over de Rustler gesproken. Ja, deze kan schieten. Met de linker CTRL op je toetsenbord kun je er mee schieten. Verder zijn dit allemaal verwijzingen van het spel naar het echte elven, daarover is al een topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17163 Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 zijn de kogels van een rustler sterk Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 zijn de kogels van een rustler sterk Redelijk sterk, je kunt ze vergelijken met de kogels die uit de Hunter komen (niet de rakketten!!). Best sterk dus.. Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) ik ga proberen om er mee te vechten tegen hydra's hoe kan ik armax krijgen Bewerkt: 4 juni 2006 door dynastus Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 hoe kan ik armax krijgen Je kunt het ongeveer voor €30,= bij de Media Markt kopen. Reageren
dynastus Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 en als die armax in je playstation hoe spawn je dingen dan Reageren
Bling Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 1. Eerst doe je je armax cd in je playstation 2. Vervolgens kun je dingen instellen die je tijdens het spelen van san andreas wil hebben, zoals het kunnen spawnen van autos, onbeperkte hoogte voor jetpack, etc. 3. Als je tevreden bent, dan klik je op: play San Andreas (weet niet zeker of het zo heet) 4. Vervolgens komt je Armax CD uit je playstation en moet je je San Andreas CD in je playstation doen. 5. Nu kun je San Andreas spelen met de instellingen die je met armax hebt ingesteld. Veel succes Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Dat is een soort cheatdisc, voor de PS2. Je kunt hier voertuigen mee spawnen, wapens, cheats enzo. Deze word veel grebruikt om voertuigen als de FBI truck, Andromada of Utility Van trailer te krijgen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 wat is een armax? Een programma waar je voertuigen kan spawnen op de PS2. Op de PC kun je dit de Noobmode noemen. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 de at400-boeing 737dodo:een doodnormale cesna-vliegtuig sea-skimmer|:een cesna-vliegtuig dat op water kan landen sparrow:een oud leger helicoptertje sea-sparrow:het zelfde als een sparrow maar kan ook op water landen rustler:de p51 mustang beagle:een fokker(vliegtuig merk) cropduster:waarschijnlijk ook een fokker stuntplane:onbekend shamal:gewoon een jet hydra:geen f12 ook geen f16 maar een harrier straaljager andromada:een vervoers zweefvliegtuig maverick:is gewoon een heli net als de andere mavericks en de andere heli's weet ik niet ik hoop dat het een beetje nuttig is en ik heb nog een vraagje kan een rustler schieten Even iets preciezer: de Shamhal is gebasseert op een learjet en de AT-400 geloof ik niet op een 737 hoor! Dat is een soort cheatdisc, voor de PS2. Je kunt hier voertuigen mee spawnen, wapens, cheats enzo. Deze word veel grebruikt om voertuigen als de FBI truck, Andromada of Utility Van trailer te krijgen. Ja, ik heb de disc zelf ook maar ik weet niet waar die andromada dan spawnt. Reageren
Puma Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 de at400-boeing 737dodo:een doodnormale cesna-vliegtuig sea-skimmer|:een cesna-vliegtuig dat op water kan landen sparrow:een oud leger helicoptertje sea-sparrow:het zelfde als een sparrow maar kan ook op water landen rustler:de p51 mustang beagle:een fokker(vliegtuig merk) cropduster:waarschijnlijk ook een fokker stuntplane:onbekend shamal:gewoon een jet hydra:geen f12 ook geen f16 maar een harrier straaljager andromada:een vervoers zweefvliegtuig maverick:is gewoon een heli net als de andere mavericks en de andere heli's weet ik niet ik hoop dat het een beetje nuttig is en ik heb nog een vraagje kan een rustler schieten dingen zoals " een oud leger helicoptertje" kloppen niet... hier ff een 'serieus' lijstje: Vliegtuigen: Andromada > C-141 Starlifter AT-400 > Boeing 737 of Airbus A320 Beagle > ??? Cropduster > ??? Dodo > Cessna 150/152 tricycle gear Hydra > BAE AV-8B Harrier 2 Nevada > Douglas DC-3 Rustler > Curtiss P-40 Shamal > Bombardier Lear Jet Skimmer > Cessna 15-/152 seaplane Stuntplane > Pitts Special nou ik toch bezig ben ook ff de Helikopters: Cargobob > Sikorsky CH-53 Sea Stallion Hunter > AH-64 Apache Levithian > H-3 Sea King Maverick > Bell 206 News Chopper > 2deurs Bell 206 nieuws helikopter Raindance > Sikorsky S-70/H-60 Police Maverick > Bell 206 politie editie Sea Sparrow > Bell 47G water editie Sparrow > Bell 47G VCN Maverick > 2deurs Bell 206 nieuws helikopter Reageren
Bart f1 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) de at400-boeing 737 dodo:een doodnormale cesna-vliegtuig sea-skimmer|:een cesna-vliegtuig dat op water kan landen sparrow:een oud leger helicoptertje sea-sparrow:het zelfde als een sparrow maar kan ook op water landen rustler:de p51 mustang beagle:een fokker(vliegtuig merk) cropduster:waarschijnlijk ook een fokker stuntplane:onbekend shamal:gewoon een jet hydra:geen f12 ook geen f16 maar een harrier straaljager andromada:een vervoers zweefvliegtuig maverick:is gewoon een heli net als de andere mavericks en de andere heli's weet ik niet ik hoop dat het een beetje nuttig is en ik heb nog een vraagje kan een rustler schieten Even iets preciezer: de Shamhal is gebasseert op een learjet en de AT-400 geloof ik niet op een 737 hoor! Dat is een soort cheatdisc, voor de PS2. Je kunt hier voertuigen mee spawnen, wapens, cheats enzo. Deze word veel grebruikt om voertuigen als de FBI truck, Andromada of Utility Van trailer te krijgen. Ja, ik heb de disc zelf ook maar ik weet niet waar die andromada dan spawnt. Quoted van andere site: Airplanes Andromada — SA (Available only through use of GameShark, Action Replay or other game modification tools.) resembles a C-141 Starlifter. AT-400 — SA resembles a Boeing 737 or Airbus A320. Beagle — SA Cropduster — SA Dodo — 3, SA, LCS resembles a Cessna 150/152 tricycle gear airplane. The version in GTA III and LCS has shortened wings, and was significantly difficult to fly and land; the version GTA:SA it has normal wings and normal handling. The Dodo is only available in LCS via the use of Edison Carter's Cheat Device. The Hydra, San Andreas.Hydra — SA resembles the Boeing/BAE AV-8B Harrier II, but with an air intake like an F-16 Fighting Falcon. Nevada — SA resembles a Douglas DC-3. Rustler — SA resembles a Curtiss P-40 (The Rustler's tail-mounted landing gear does not retract like a P-40, however). Shamal — SA resembles a Bombardier Lear Jet. Skimmer — VC, SA a seaplane and essentially a Dodo on twin pontoon floats. This is odd, since this configuration is very rare due to the impracticality of mounting heavy floats onto such a light aircraft. Stuntplane — SA resembles a Pitts Special. Bewerkt: 11 juni 2006 door Bart f1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.