Pennywise The Clown Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik was net aant rondkijke in de walktrough van vice city. Ik wou naar de vindplaats van een manana zoeken. maar kon deze nergens vinden. Ben ik nou stom, of zit er geen manana in vice city? Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik heb geen 'manana' gevonden in Vice City, dus volgens mij bestaat die daar niet. Je kunt ook even hier kijken, daar staan de zoekresultaten op 'manana' op WikiGTA. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Er komt wel een Manana in voor. Volgens mij rijdt die namelijk heel veel rond in Little Haiti. Ik heb gisteren namelijk nog even Vice City gespeeld, en ik heb die Manana zat zien rijden. Reageren
Velaro Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 De Manana zit wel in Vice City. Deze vind je veel op Parkings en op het 2e Eiland. Daar zal je het gauw vinden. Froodooo, ik denk dat het er nog niet op staat. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ok, bedankt... En weer een klein taakje voor de admin van wikigta. Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Één Manana voor meneer. Inpakken, of eet U hem hier op? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 en dan nog eentje. De mesa staat er ook nog niet bij. terwijl ik deze oerlelijke en strontvervelende k*tauto tog vaak in gta vice city heb zien rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.