Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

het plan is heel simpel maar de uitkomst kan heel mooi worden als we allemaal een beetje mee werken

het plan is om een echte (virtuele) westerse stat te maken dit moet net zoo iets worden als Colorado Victor dit is een verlaten stat omdat men denkt dat het hier spookt maar dat maakt niet uit het gaat er om dat je een beetje een idee krijgt van wat voor een huizen en gebouwen er komen te staan.

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN

deze site gaat over colorade victor hier staan wel wat plaatjes op.

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DG

deze site staan ook veel platjes van gebouwen alleen dit zijn schaalmodellen maar dat maakt niet uit. je kunt hier wel goed zien wat voor gebouwen je kunt maken

oké even een paar regels wat je moet weten voor je mee kan doen

iedereen mag mee doen als je maar een 3d teken programma heb die models kan exporteren als een .3ds file of een .skp dit is het standaard sketchup bestand hier later meer info over

veel ervaring hoef je niet te hebben als je maar wel wat kan.

je mag mee doen met elk 3d programma het maakt niet uit welke als je maar kan opslaan als .3ds of .skp

verdere regels komen misschien als dat nodig is nog wel maar ik hoop dat iedereen het snapt

dan nog even offer het doel.

Het doel is om een western stat te maken. Dit

1: het alle belangrijkste VOOR DE LOL

2: voor de ervaring je zult er waarschijnlijk veel van leren. In de zin van met je programma om te gaan.

3: omdat als het een beetje door gaat erg mooi kan worden.

En wat als het dan klaar is ??

Als het klaar is kun je je models met textures naar mij toe sturen 3d maxers let dus op gebruik geen materialen want die kan je iet in sketshup openen.

Ik wil het graag ik sketchup kunnen openen en in 3d max. in sketchup maak ik er een mooi filmpje van en in 3d max een aantal mooie reders.

verder ben ik vast begonen met het land te maaken waar alles op komt te staan

westrn13wg.th.gif

westrn28uv.th.gif

westrn35bz.th.gif

westrnloten2qo.th.gif

en ik heb ook al weet een hele klijne update aan het land

westrn48mq.th.gif

de textures die ik voor het land gebruikt heb die ga ik nog vervangen hoor maar dat was gewoon effen om het duidelijker te maken.

verder zijn er 20 loten als dit een betje goet gaat dan maak ik er nog een stat bij maar als het niet lekker loopt dan mag iedereen 2 loten. maar begin eerst maar met 1

iedereen mag zoveel polys gebruiken als die maar wil omdat we dit NIET in gta gaan zetten maar ga het niet overdrijven met veel meer polys dan dat nodig is

als er nog vragen zijn dan kun je die hier posten.

En nog effen voor alle duidelijk heit ik weet dat dit stuk tekst vol met fouten staat ik het in wort getypt en met de spelling controle zo veel mogelijk fouten er uit gehaald maar er sullen er nog wel heel veel in zitten maar ik heb dyslexie dus ik kan er weinig aan doen.

Verder hoop ik dat alles duidelijk is en dan er veel mensen mee willen doen want dit kan echt heel mooi worden.

edit

het loten verhuir

het land kees1991 beta

lot 1 Nicsan

lot 2 Ronnie1987

lot 3 Grove St.

lot 4 free

lot 5 free

lot 6 free

lot 7 evildirk

lot 8 free

lot 9 kees1991

lot 10 kees1991

lot 12 SWYV

lot 13 free

lot 14 just killing

lot 15 free

lot 16 ike klaar

lot 17 FIRE1BULL

lot 18 is nu samen met lot 19

lot 19 FIRE1BULL

lot 20 free

tips

wat er seker nog moet komen:

een salon

een bank

een water toren

een gevangenis + cherif bureau

planten: cactusen en verdroogde bosjes

wat erg leuk is voor het vilmpje is dat als alle huisjes een interiuur hebben dus dat je er in kan dit is wel meer werk maar dit wort dan ook wel weer mooier

edit

tot nu toe heet het nog wild west city maar de stat moet ook een naam hebben die heb ik nog niet bedacht dus alle iedeene voor een naamen zijn welkom

edit

tot nu toe kan iedereen het land nog downloaden maar dit land is nog sterk in beta de looten worden niet verplaatst dus je kan gewoon er op gaan bouwen

http://rapidshare.de/files/22188495/westrn_2.rar.html

edit

we heben ook een naam voor de stat: forest side

met dank aan sanne

Bewerkt: door kees1991
  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kees1991

53

• FIRE1BULL

21

• SWYV

15

• Puma

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

oke lot 1 is voor u

je mag hier al je self gemaakt schreens posten en je tips en ideen

btw kun je nog wat info geven ofer met welk progama je werkt en wat je denkt te gaan maaken zodat we niet alemaal het selfde gaan maaken ?

Geplaatst:

humm ik heb nog nooit van de wild westen shijterij gemaakt, maar ik ga toch proberen om op LOT 12 een bank te maken, wat denk je? bank op lot 12 lijkt me best want meeste banken in wild westen zijn in het midden van stad dusja

en ik gebruik Sketchup, mijn skill ervan is best hoog en goed!

kees1991, zie je PM inbox even :)

euhm wordt die ingame in GTA geplaatst of is het echt voor de FUN?

Geplaatst:

Er is mij verteld dat er niks ingame komt en dat alles voor de Fun is.

Hij wil er een soort film ofzo van maken en dan leuke renders en dat soort dingen bij invoegen zei hij!

Ik wil het graag ik sketchup kunnen openen en in 3d max. in sketchup maak ik er een mooi filmpje van en in 3d max een aantal mooie reders.

als kees1991 wilt mag hij best mijn "nog niet afgemaakte" stad gelijk de New York gebruiken! voor de filmpjes natuurlijk he, ook maag ik die uit plezier!

maar zal nu aan de slag van de bank! :schater:

aangezien er geen goede screens van de "bank" en onlangs heb ik er een mooie screen gezien

victor9.jpg

ik heb die tot nu toe al bijna 100% klaar gemaakt zie de screens hieronder :puh:

13kk2.th.jpg - 20xc.th.jpg - 39yv.th.jpg

zeg eens wat jullie ervan vinden? maar ik ga toch geen 100%details erbijmaken, bah geen zin hoor

oeps sorry voor dubbelposting, kun er een moderator hem verwijderen?

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

humm volgens me is de eiland zo klein :puh:

ik ben al gewend om heel grote objecten te maken en daarna pas scalen :puh:

mja hier de screens van de bank, ben nu al aan de interieur bezig enz.. maar ik ga geen 2de verdieping maken want zo te zien heb ik geen plaats genoeg voor de trap te maken om naar 2de verdieping, of anders trap van buitenkant wat denk jullie?

bank19jg.th.jpg - bank22wj.th.jpg - bank39kz.th.jpg - bank41de.th.jpg

ik ga nu de hoe zeg je, soort kassa (bank) ofzo in de interieur maken :)

en wat denken jullie ervan als ik de trap naar 1ste verdieping maak aan de rechterkant

zoiets van dit screen?

bank1verdiepingtrap8sf.th.jpg

maar het is dan wel beetje buiten de LOD gebied :s

Even medelen :

Ik heb op mn forum (klik) een subforum gemaakt >> helemaal vanonder ;).

Daar kan ook verder gediscusseerd worden ;).

EDIT ;

Keesje :

bruggen (inkomsten van stad) zijn die niet laag?

Ik denk van wel hoor?

Bewerkt: door Nicsan

SWYV uw model siet er echt top uit

maar ik sie dat je een trap wil maaken buiten je lot dit mag je wel doen want hier heeft verder niemand last van dus ga je gang.

Nicsan

bruggen (inkomsten van stad) zijn die niet laag?

Ik denk van wel hoor?

wat bedoel je met bruggne en de inkomsten ??

ook ik heb ook niet stil geseten

ik ben weer besig geweest en het siet er al wat beter uit

wat is er verandert

er zijn 3 dingen verandert

1: op lot 20 heb ik een water tooren gemaakt

2: bij de ingang staan poorten deze zijn nu klaar met textures en de naam van de stat namelijk the foris dide

3: ik heb het land wat aangepast en wat niewe textures

hier ff een paar schreens

westrn57ca.gif

westrn69zx.th.gif

westrn76vx.th.gif

westrn85xq.th.gif

alles is nog heel erg in beta dus het nis nog lang niet zo mooi als dat het wel word

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

hmm Kees, de watertoren zou beter op de lot 16 vind ik want lot 20 is wel grote gebied voor watertoren en lot16 is daar juist kleiner en mss juist goede plaats voor de watertoren vind ik!, mja is je keuze he

Geplaatst:

De models en de textures zien er wel oke uit maar ik vrees dat als alles ingame is dat je models een al onzichtbare muren is.

als jij te stom bent om de paarse vlakken te "reverse faces" niet gedaan hebben

paarse vlakken moet weg, dus klik je op RMB (right mouse button) en daarna op "reverse faces" dan zie jij geen paarse vlakken

als er paarse vlakken op je object, kun jij idd doorzien zoals een spook ofzo, maar als er geen paarse vlakken dan PAS NIET doorzien! ;)

oja, als jij je object al getextuurd hebt en jij weet niet meer of er geen paarse vlakken of wel paarse vlakken dan kun jij nog iets aan doen doe het wat ik hieronder zegt

kijk maar goed naar 4volgende screens

nu gaat over monochrome te kiezen (dus geen texture te zien!

tut_1.jpg

nu zie jij dat er geen texture meer zijn, en er bevindt maar 2kleuren, dat zijn paars en beige!

tut_2.jpg

als er paarse vlakken, en ingame zijn dat doorzichtig, beige vlakken NIET!

en nu om paarse vlakken weg te doen zie jij volgende screen (rechtermuisknop en kijk dan naar de screen!

tut_3.jpg

en nu zien jullie dat paarse vlak weg is, nu is het beige vlak he, dat is nu in orde!

tut_4.jpg

zeker doen wat ik jullie toont met dit screens!!!

Bewerkt: door SWYV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...