FIRE1BULL Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Kom je op msn voor dat saloon Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 waar ik 3ds kan ik sien hoeveel polys mijn model heeft ? Check het 3ds max vragen topic voor het antwoord Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) oke tnx een klijne update er is een lot verandert http://rapidshare.de/files/22965304/westrnniew.rar.html ons niewe eiland voor ingam heeft 1624 polys is dat te veel of kan dat moet ik anders het eiland in 2 of 4 stuken ingame laten seten ?? Bewerkt: 13 juni 2006 door kees1991 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 oke tnxeen klijne update er is een lot verandert http://rapidshare.de/files/22965304/westrnniew.rar.html ons niewe eiland voor ingam heeft 1624 polys is dat te veel of kan dat moet ik anders het eiland in 2 of 4 stuken ingame laten seten ?? Ik raad je dan aan om het in 2 stukken te doen. Het zal misschien wel lukken in 1 stuk maar het is toch wat beter voor mensen met een minder snelle computer om je poly aantal per dff rond de 700 tot 1000 te houden . Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 jha ik sal het tegen blaster27 segen hij heeft het eiland van mij gekregen en segt dat het nu wel ingame kan hij was er mee besig maar hat toen geen sin meer dus mischien dat die het morgen wel ingame set Reageren
Blastov Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 oke tnx een klijne update er is een lot verandert http://rapidshare.de/files/22965304/westrnniew.rar.html ons niewe eiland voor ingam heeft 1624 polys is dat te veel of kan dat moet ik anders het eiland in 2 of 4 stuken ingame laten seten ?? Ik raad je dan aan om het in 2 stukken te doen. Het zal misschien wel lukken in 1 stuk maar het is toch wat beter voor mensen met een minder snelle computer om je poly aantal per dff rond de 700 tot 1000 te houden . Is niet nodig, ik moet hem toch in 10 stukken delen (al gedaan) van elk 200 poly's... Reageren
[Baz] Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Vandaag geen tijd, morgen mischien wel. Je watertoren bevat wel veel bugs, 1 grote onzichtbare muur en veel geflipte poly's. eu ja, logisch, sketchup he owja, kees, je filmpje van je eiland, je ziet 30 sec je eiland en dan andere 2 en half minuten nnix Bewerkt: 13 juni 2006 door Baztiaan.gta Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) jha dat klopt ik kan niet erg goet met windos mofie maker oferweg Bewerkt: 14 juni 2006 door kees1991 Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Hey blaster is het ingame zetten bijna klaar? Wanneer schat je dat het af is? Reageren
Puma Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 hehe waar moet ik mijn bank en kerkje naarote sturen Reageren
Blastov Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Hey blaster is het ingame zetten bijna klaar?Wanneer schat je dat het af is? Ik ga er nu aan verder waken. Stay Tuned. Puma, als het ingame moet, naar mij. Zorg aub wel zelf voor de ligging en de scale van je object. Reageren
evildirk Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik ben met mijn hotel bezig: Hier wat screens van de begane grond. EDIT: Het hotel wordt de begane grond en dan 1 verdieping erboven. Dat is toch genoeg, anders komt hij overal bovenuit Bewerkt: 15 juni 2006 door evildirk Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Wow ziet er ooooooooo zoooooooooooooo zaaaaaaaaaalig uit man is echt wel maf. Maar hoeveel verdiepingen word dat hotel eigenlijk? Reageren
[Baz] Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 hey, erg mooi gebouw, erg jammer dat het in sketchup is gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.