kees1991 Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 komen ze weer aan met negatief te doen ofer sketchup... houw daar nu s mee op Reageren
evildirk Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Dit vond ik niet echt kritiek, hij vondt het alleen jammer. Ik heb eerst ook met 3dsmax zitten bouwen, maar daar kon ik niet zoveel mee. Het is net iets te moeilijk, voor mij. Niet reageren op dit bericht, want dan krijgen we weer zo'n 3dsmax/sketchup 'ruzie' Ik ben klaar met de benede verdieping. Nu ga ik boven maken: balkon, een relax ruimte en een luxe kamer. Dus er komen maar 3 kamers in het hotel... @kees1991, kun je je msn sturen op PM ik heb je dacht ik aangemeld, maar je bent niet online, dus ik denk dat het een verkeerd emailadres is. Bewerkt: 15 juni 2006 door evildirk Reageren
[Baz] Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Kees, ik wil je niet pesten, ik wil de kans op bug kleiner maken voor jou mod ! mvg Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 jha oke maar we weten nu dat sketchup bugs maakt maar daar kunen we mee leven zulke dingen die wij in skp maken lukt ons niet of heel moeilijk is 3ds Reageren
Puma Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 WAT BOMT HET NOU OF HET IN SKETCHUP OF IN 3DS MAX IS GEMAAKT: HET GAAT OM HET RESULTAAT!!! Reageren
[Baz] Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 wat bomb het? onwijs veel, bug ik raad jullie aan tog te proberen met 3ds max of gmax Jongens, doe er wat mee of neit BACK ON TOPIC Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) ik heb tog al vertelt we weten dat het bugt maar dat maakt ons niet erg veel uit en zo als ik al zij 3ds kunen wij niet zo goet! edit en nu hebben we het er helemaal niet meer over dat we met skp werken oke ? Bewerkt: 16 juni 2006 door kees1991 Reageren
Bronko Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Eej, ik zou ook wel mee willen doen, ik werk met 3ds max. Ik kan het nog niet echt goed maar oefening baart kunst Hier een voorbeeld van iets wat ik net heb gemod, het is een ophoging, waar een galg op moet komen te staan op de plek van dat rode kruis. Ik heb alleen de kettingen nog maar getexuurt zoals je op plaatje ziet, voor de andere dingen had ik zo snel nog geen textures maar hij is ook nog niet af. Op die rare punten moeten bloedspetters komen, en die gaten in dat bord, dat moeten kogelgaten voorstellen Ik hoor wel of ik mee mag doen Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 oke je mag mee doen welk lot wil je ? Reageren
Bronko Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Ik had nog een idee om op me lot te zetten. Ik zat de denke aan een winkel waar je van die revolvers kunt kopen Van die echte wild western dinge waarmee ze altijd in die films lope te knallen Als dat goed is zou ik deze graag op me lot (14) maken Bewerkt: 30 juni 2006 door just killing Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Er worden al veel leuke dingen gemaakt zie ik zo! Kutgw met de mod mensen! En over die Bugs in Sketchup: Als je je Model goed controleert zitten er geen Bugs in, en Bugs zijn btw altijd nog te fixen dus dat maakt niet uit.. Als de een liever met Sketchup werkt dan iets anders laat hem dan gewoon! Reageren
stefanz Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 is de mod al af?? of doet niemand er meer wat aan?? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Uber mega super bump . Ik denk niet dat er veel progressie meer is, bijn alle modders die meedoen aan deze mod doen al een ander projectje . Reageren
Siriouz Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ik wil best proberen om een saloon te maken, aangezien de meeste westernsteden meerdere saloons hadden. ik probeer wel ff wat uit, kijken of t me lukt. Reageren
kees1991 Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ik wil best proberen om een saloon te maken, aangezien de meeste westernsteden meerdere saloons hadden. ik probeer wel ff wat uit, kijken of t me lukt. hey. nou je mag best een saloon maaken. maar het hoeft niet meer voor deze mod. deze mod is nu ongeveer een jaar dood. sorry maar helaas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.