Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik snap niet presies waar jullie het ofer hebben maar ik moet gewoon geen paarse flaken gebruiken verder is het ingame pas voor laater.

hoop dat er meer mensen mee willen doen (3d max mag ook hoor)

EDIT

ik sal de water tooren ff op lot 16 setten

Bewerkt: door kees1991
  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kees1991

53

• FIRE1BULL

21

• SWYV

15

• Puma

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

kees, zie mijn vorige bericht met (sorry voor de grote screens, had gwn geen zin om te verkleinen!) uitleggen over de sh!t over paarse vlakken enz..

Geplaatst:

ik ben er weer (voor 10 min) ja er sit ook wel een woestijn bij maar het is nog niet klaar omdat er mischien nog een stat bij komt maar dat weet ik nog niet seker hiervoor moet ik nog ff een paar dingen bekijken met sketchup.

ps uwe pm die bekijk ik morgen oke :)

Geplaatst:

Kees ik wil de pret niet verpesten, maar jij bent nu leider van een TC (gok ik?) maar volgens mij heb jij

nog nooit een model goed ingame gekregen. Dus hoe wou je dit verder gaan doen?

SWYV je model ziet er goed uit, maar ik zou het toch met 3ds proberen.

Wel een leuk idee'tje dit project. Mvg, Wazuup :bier:

Je zei dat je ook nog een kaktus o.i.d. nodig had: ik heb er net een gemaakt, alleen kon ik geen goede textures vinden. Hoe dan ook, ik upload hem even....

-edit-

Hier is hij: Kaktus

(het is wel in gmax gemaakt, weet niet of dit een probleem is)

Bewerkt: door Nickonly

ja ik weet dat ik niks ingame kan seten maar andere mensen kunen dit wel.

en als dit ingame komt dan wort het geen TC maar een at-on want het is veel te klijn voor een tc

Nickonly

is dit een grap of snap u het niet ik bedoel een model een 3d opjeckt een geen site van meneer caktus :ch:

ja dat kan wel maar het is altijd mooier als alles self gemaakt is

maar snap jij iets van die site ?

westrn14wa.th.gif

dit wort een soort van modument dit idee kreeg ik van T@rget tnx to T@rget

en hier sie je weer het land maar nu met een antal kaktusen

westrn20xp.th.gif

i hope u like it

Geplaatst:

Over die website: naast het woord "megaupload" staat wacht alstublieft zoveel seconden, dat doe je, en daarna kan je hem downloaden.

Maar die kaktus is gemaakt met Gmax en is dus een Gmaxaplication, ik weet dus niet of je hem kan openen, en ik heb er zoals gezegt, geen textures voor.

kees1991, respect voor je dyslexie! jij hebt iets fout gespeld in die met namenlijst :puh: het is nicsan en niet Niscan :puh:

enne hier de update van de bank

bank18sg.th.jpg - bank20kc.th.jpg - bank36no.th.jpg

hier de binnenruimtes

bank42ba.th.jpg - bank55qe.th.jpg

en hier de info's over hoeveel faces en sh!t enz.. + extraatje

bankinfo7fk.th.jpg - bankbank0kg.th.jpg

wat nog te doen?

- nog meer ramen maken (1st verdieping aan achterkant en 1 aan zijde, begane verdieping zou ik nog een raam maken aan de rechterkant van gebouw)

- ik weet niet of ik de trap in vorm ga maken aangezien al heel veel faces en edges in zit

Bewerkt: door SWYV

siet er topie uit ;)

maar nog ff een tip voor je maak met photo shop een platje en schrijf daar bank op en inmorteert dit in sketchup en trek de lijnen ofer dit wort wat mooier denk ik

mijn modument oeps sorry nicsan ik sal het ff veranderen ik moet er tog nog wat dingen aan veranderen

verder sal ik nog ff naar de kaktus kijken

edit

het is nu ineens een andere site :ch:

edit

oke ik heb nu de kakie hij siet er seer goet uit maar ik kan hem aleen in g-max openen en ik kan hem in geen enkele file opslaan dat ik het in 3d max kan opene

nu heb ik een idee maar weet niet of dit wel kan als ik nu de cam's skript instleer voor g-max en dan exporteer als dff kan ik hem dan oopenen in 3dmax ?

nog een edit

oke dit werkt bij mij niet hij komt dan met een error dat er iets mis is met de skript kan iemand dit voor mij doen want ik weer niet wat ik uit de map kan halen waar alle skripts in staan

edit

ik heb het modument aangepast en het is nu verlopig klaar

westrn46os.th.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...