kees1991 Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) ik snap niet presies waar jullie het ofer hebben maar ik moet gewoon geen paarse flaken gebruiken verder is het ingame pas voor laater. hoop dat er meer mensen mee willen doen (3d max mag ook hoor) EDIT ik sal de water tooren ff op lot 16 setten Bewerkt: 5 juni 2006 door kees1991 Reageren
SWYV Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 kees, zie mijn vorige bericht met (sorry voor de grote screens, had gwn geen zin om te verkleinen!) uitleggen over de sh!t over paarse vlakken enz.. Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 ja indd nu snap ik wel wat je bedoelt Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 hey kees mss. een idee om nog woestijn er bij te doen ! ps : chek je pm box ! Reageren
deagle Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Keesje komt wrsch niet meer onn tot morgen . Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 ik ben er weer (voor 10 min) ja er sit ook wel een woestijn bij maar het is nog niet klaar omdat er mischien nog een stat bij komt maar dat weet ik nog niet seker hiervoor moet ik nog ff een paar dingen bekijken met sketchup. ps uwe pm die bekijk ik morgen oke Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Kees ik wil de pret niet verpesten, maar jij bent nu leider van een TC (gok ik?) maar volgens mij heb jij nog nooit een model goed ingame gekregen. Dus hoe wou je dit verder gaan doen? SWYV je model ziet er goed uit, maar ik zou het toch met 3ds proberen. Wel een leuk idee'tje dit project. Mvg, Wazuup Reageren
Nickonly Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Je zei dat je ook nog een kaktus o.i.d. nodig had: ik heb er net een gemaakt, alleen kon ik geen goede textures vinden. Hoe dan ook, ik upload hem even.... -edit- Hier is hij: Kaktus (het is wel in gmax gemaakt, weet niet of dit een probleem is) Bewerkt: 6 juni 2006 door Nickonly Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) ja ik weet dat ik niks ingame kan seten maar andere mensen kunen dit wel. en als dit ingame komt dan wort het geen TC maar een at-on want het is veel te klijn voor een tc Nickonly is dit een grap of snap u het niet ik bedoel een model een 3d opjeckt een geen site van meneer caktus Bewerkt: 5 juni 2006 door kees1991 Reageren
SWYV Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 kees1991, jij kan toch de originiele cactussen gebruiken van GTA SA he dan is wat minder werken he Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) ja dat kan wel maar het is altijd mooier als alles self gemaakt is maar snap jij iets van die site ? dit wort een soort van modument dit idee kreeg ik van T@rget tnx to T@rget en hier sie je weer het land maar nu met een antal kaktusen i hope u like it Bewerkt: 5 juni 2006 door kees1991 Reageren
Nickonly Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Over die website: naast het woord "megaupload" staat wacht alstublieft zoveel seconden, dat doe je, en daarna kan je hem downloaden. Maar die kaktus is gemaakt met Gmax en is dus een Gmaxaplication, ik weet dus niet of je hem kan openen, en ik heb er zoals gezegt, geen textures voor. Reageren
SWYV Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) kees1991, respect voor je dyslexie! jij hebt iets fout gespeld in die met namenlijst het is nicsan en niet Niscan enne hier de update van de bank - - hier de binnenruimtes - en hier de info's over hoeveel faces en sh!t enz.. + extraatje - wat nog te doen? - nog meer ramen maken (1st verdieping aan achterkant en 1 aan zijde, begane verdieping zou ik nog een raam maken aan de rechterkant van gebouw) - ik weet niet of ik de trap in vorm ga maken aangezien al heel veel faces en edges in zit Bewerkt: 6 juni 2006 door SWYV Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) siet er topie uit maar nog ff een tip voor je maak met photo shop een platje en schrijf daar bank op en inmorteert dit in sketchup en trek de lijnen ofer dit wort wat mooier denk ik mijn modument oeps sorry nicsan ik sal het ff veranderen ik moet er tog nog wat dingen aan veranderen verder sal ik nog ff naar de kaktus kijken edit het is nu ineens een andere site edit oke ik heb nu de kakie hij siet er seer goet uit maar ik kan hem aleen in g-max openen en ik kan hem in geen enkele file opslaan dat ik het in 3d max kan opene nu heb ik een idee maar weet niet of dit wel kan als ik nu de cam's skript instleer voor g-max en dan exporteer als dff kan ik hem dan oopenen in 3dmax ? nog een edit oke dit werkt bij mij niet hij komt dan met een error dat er iets mis is met de skript kan iemand dit voor mij doen want ik weer niet wat ik uit de map kan halen waar alle skripts in staan edit ik heb het modument aangepast en het is nu verlopig klaar Bewerkt: 6 juni 2006 door kees1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.