Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Halleeej,

Ik zou graag mee willen werken, ik zou groug kavel 7 willen.

Ik ben van plan een paarden stal neer te zetten..

Evildirk

• Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kees1991

53

• FIRE1BULL

21

• SWYV

15

• Puma

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ochneehhh evildirk, het ziet wel mooi uit, maar kees1991 wil ze graag ingame zetten later maar als ik je gebouw kijk, zal er heel veel doorzichtige vlakken hoor!!! kijk even naar mijn post hierboven over wat mag zeker niet met 4screens tutorialtje over hoe te oplossen enz..

Geplaatst:

jha siet er wel goet uit :Y aleen je moet er voor sorgen dat je geen paarz meer krijgt dit kan je makelijk verhelpen

alleen je mini tut SWYV diet staat er niet meer

dus ik sal wel ff segen hoe dat moet

het is heel simpel

1: neem het pijltje tool

2: klik op een paarz vlak

3: regtermuisknop

4: reverse feces

en je paarze vlak is niet meer paars maar wit :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ja ik ken het wel hoor :bonk:8)

Maar ik ben bezig met bouwen en dan doe ik op het eind wel even alles reversen.

Anders ben ik aan het reversen en dan ben ik mijn inspiratie kwijt, dat mag niet gebeuren he :bonk::)

EDIT: @kees1991: Op de onderkant van die borden, zit niks, je kan in het bord kijken.

Dus die moet je denk ik even veranderen

Bewerkt: door evildirk
Geplaatst:

maak ook mss. een houtenbrug met water en aan de overkant woestijn waar indiaanen tenten zijn :clown:

Geplaatst:

dat kan ik denk ik wel maken maar euhh.. ik kan pas in de grote-vakatie mee doen met het project :-(

maar bij de standaart objecten zitten ook indianen tenten :sigaar:

oke daar sal ik ff naar kijken

ondertusen ff 2 niewe updates aan het land

1: ik heb een galg gemaakt dit is bijna klaar er moet aleen nog 2 touwen aan maar dit lukt mij niet om te maaken :| (mischien wil iemand helpen)

westrn58av.th.gif

en ik heb het ijndelijk voor elkaar bij het land sie je nu geen lijnen maar bij de models wel dit maakt het veel mooier :)

westrn69ri.th.gif

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Kees1991 mag ik je erop wijzen dat als je nog veel langer doorgaat met het modellen in SketchUp de kans op bugs vergroot en helaas jouw models hopeloos zijn dan.

Hoe langer je blijft werken in je sketchup en des te ingewikkelder je modellen worden des te groter de kans op bugs is.

Daarom raad ik je aan steeds als je wat af hebt dat ingame te zetten ;).

Geplaatst:
Kees1991 mag ik je erop wijzen dat als je nog veel langer doorgaat met het modellen in SketchUp de kans op bugs vergroot en helaas jouw models hopeloos zijn dan.

Hoe langer je blijft werken in je sketchup en des te ingewikkelder je modellen worden des te groter de kans op bugs is.

Daarom raad ik je aan steeds als je wat af hebt dat ingame te zetten ;).

ja ik zou wel dit eens ingame willen zien :Y

maar kees1991, als jij weet dat paarse vlakken niet goed zijn voor ingame, waarom laat je dan nog in paars? :/

eerst monochromen zodat er geen texturen te zien en dan pas alle paarse vlakken wegdoen enz..!!

jorge_F, stop maar met dit gezaag en dit geldt ook voor blaster! jullie steunen Sketchup niet wel voor 3ds maaaaxje alsof dat jullie lief zijn en Sketchup aartsvijand DAMN als ik jullie zo zien reageren vind ik maar gelul hoor, juist de bugs is te maken met COL hoor volgens me

maar als er paarse vlakken nog blijft dan is er idd doorzichtig maar bugs? denk het niet hoor

>>> Door Matiscus: Let op je taalgebruik. Dat hoort hier zeker niet thuis! Jorge wil jullie alleen maar helpen en waarschuwen! <<<

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

dat paarze wat u bedoelt dat zijn de vorm van de loten dit is voor iedereen die het lant nog moet hebben maar als hun lot klaar is haal ik dat hele stuk weg zoals je ook wel siet bij de water toren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...