evildirk Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Halleeej, Ik zou graag mee willen werken, ik zou groug kavel 7 willen. Ik ben van plan een paarden stal neer te zetten.. Evildirk Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 oke is goet lot 7 is van u een paarden stal ja dat is een goet idee Reageren
evildirk Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Bedankt, Ik heb alvast wat screenshots gemaakt van mn kavel: Reageren
SWYV Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ochneehhh evildirk, het ziet wel mooi uit, maar kees1991 wil ze graag ingame zetten later maar als ik je gebouw kijk, zal er heel veel doorzichtige vlakken hoor!!! kijk even naar mijn post hierboven over wat mag zeker niet met 4screens tutorialtje over hoe te oplossen enz.. Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 jha siet er wel goet uit aleen je moet er voor sorgen dat je geen paarz meer krijgt dit kan je makelijk verhelpen alleen je mini tut SWYV diet staat er niet meer dus ik sal wel ff segen hoe dat moet het is heel simpel 1: neem het pijltje tool 2: klik op een paarz vlak 3: regtermuisknop 4: reverse feces en je paarze vlak is niet meer paars maar wit Reageren
evildirk Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Ja ik ken het wel hoor Maar ik ben bezig met bouwen en dan doe ik op het eind wel even alles reversen. Anders ben ik aan het reversen en dan ben ik mijn inspiratie kwijt, dat mag niet gebeuren he EDIT: @kees1991: Op de onderkant van die borden, zit niks, je kan in het bord kijken. Dus die moet je denk ik even veranderen Bewerkt: 6 juni 2006 door evildirk Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 maak ook mss. een houtenbrug met water en aan de overkant woestijn waar indiaanen tenten zijn Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ja dat is wel een goet idee aleen hoe maak je indiaanen tenten ? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 dat kan ik denk ik wel maken maar euhh.. ik kan pas in de grote-vakatie mee doen met het project maar bij de standaart objecten zitten ook indianen tenten Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) oke daar sal ik ff naar kijken ondertusen ff 2 niewe updates aan het land 1: ik heb een galg gemaakt dit is bijna klaar er moet aleen nog 2 touwen aan maar dit lukt mij niet om te maaken :| (mischien wil iemand helpen) en ik heb het ijndelijk voor elkaar bij het land sie je nu geen lijnen maar bij de models wel dit maakt het veel mooier Bewerkt: 6 juni 2006 door kees1991 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Kees1991 mag ik je erop wijzen dat als je nog veel langer doorgaat met het modellen in SketchUp de kans op bugs vergroot en helaas jouw models hopeloos zijn dan. Hoe langer je blijft werken in je sketchup en des te ingewikkelder je modellen worden des te groter de kans op bugs is. Daarom raad ik je aan steeds als je wat af hebt dat ingame te zetten . Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Kees1991 mag ik je erop wijzen dat als je nog veel langer doorgaat met het modellen in SketchUp de kans op bugs vergroot en helaas jouw models hopeloos zijn dan.Hoe langer je blijft werken in je sketchup en des te ingewikkelder je modellen worden des te groter de kans op bugs is. Daarom raad ik je aan steeds als je wat af hebt dat ingame te zetten . ja ik zou wel dit eens ingame willen zien Reageren
SWYV Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) maar kees1991, als jij weet dat paarse vlakken niet goed zijn voor ingame, waarom laat je dan nog in paars? :/ eerst monochromen zodat er geen texturen te zien en dan pas alle paarse vlakken wegdoen enz..!! jorge_F, stop maar met dit gezaag en dit geldt ook voor blaster! jullie steunen Sketchup niet wel voor 3ds maaaaxje alsof dat jullie lief zijn en Sketchup aartsvijand DAMN als ik jullie zo zien reageren vind ik maar gelul hoor, juist de bugs is te maken met COL hoor volgens me maar als er paarse vlakken nog blijft dan is er idd doorzichtig maar bugs? denk het niet hoor >>> Door Matiscus: Let op je taalgebruik. Dat hoort hier zeker niet thuis! Jorge wil jullie alleen maar helpen en waarschuwen! <<< Bewerkt: 8 juni 2006 door Matiscus Reageren
kees1991 Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 dat paarze wat u bedoelt dat zijn de vorm van de loten dit is voor iedereen die het lant nog moet hebben maar als hun lot klaar is haal ik dat hele stuk weg zoals je ook wel siet bij de water toren Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Mijn kunstwerken komen binnenkort! Nog even geduld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.