Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kees1991

53

• FIRE1BULL

21

• SWYV

15

• Puma

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

lol een water tooren heb ik al gemaakt

eeehhhee ik sal s denken over wat u kunt maaken

weet je self niks ?

edit

ik heb een x goeje ideen

een westerse politie bureuw met een gevangnis enzo of een kerkje gewoone huisjes moeten er ook komen dus dat kan ook een hotel kan ook nog

kijk anders s op deze site

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DG

het zijn wel alemaal speelgoet troep dingen maar het is wel handig om na te maaken :)

Bewerkt: door kees1991

He,

Ik kan ook met Sketchup werken, mag ik slot 3 reserveren? Ik ga een politiebureau maken ;)

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

:klap: euhm ok ik ga wel een kerkje :engel: maken en een hooischuur :sigaar: en boerderij is ook nog wel mooi, misschien kan ik ook wel wat natuur :tu: maken, kaktussen :dans: ofzow :) en ik zal ook wel kijken of ik dat politiebureau :roll: kan maken... misschien ook nog wat andere dingen zoals een galg :bonk: of een vanallesennogwat winkel :cab: lol :Y:Y:Y

ehm dat zijn bij elkaar zo'n 7/8 dingen ik reken gemiddeld 3 uur werk per object da's 24 uur en ik doe ongeveer 2 uur perdag dus over 12 dagen heb ik dat af :Y:Y:Y lol he ook nog een leuk idee een grote villa waar je in woont die maak ik ook nog wel :puh: oja misschien ook nog een idee: rechtbank ;) hier een plaatje van idee voor villa

selling58933-1.jpg

zonder zwembad, auto, bomen enzow dan he :bonk::bonk:

misschien beetje veel emoticons maar dat staat wel lol

Geplaatst:

Ik zou graag een kerk een een kerkhof willen bouwen,

welk(e) lot(s) kan ik hier voor kiezen?

Mn stal is af

Grove St.

oke lot 3 is voor u

evildirk

thja eeh.. puma segt dat hij een kerk maakt dus mischien is het beter om wat anders te maakten een hotel bijvoorbeelt hoeft niet maar is maar een tip en de beste loten zijn nu denk ik 14 en 19

puma

phuu dat zijn er werg veel dingen die je wil maken he maak eerst maar die kerk af en dan die boederij en planten de rest kan later mischien nog wel als er nog meer loten zijn

evildirk

je stal is af seg je oke als je er seker van bent dat die klaar is wil je dan de stal ff uploden en de link naar mij toe pm'n ?

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Je PM box zit vol kees, dus ik doe het zo maar:

Wat moet ik in de file zetten?

de textures ook?

En moet ik alleen het gebouw of ook de rest van het landschap, wat jij had gemaakt erom heen?

Ik maak dan wel een hotel op lot 14 is dat goed?

Evildirk

Geplaatst:

HE FIRE EN DIRK EN KEES:

ALS JULLIE NOG EENS PLAATJES STUREN VAN JULLIE GEBOUWEN; IN SKETCHUP MOET JE EVEN VIA VIEW EN RENDER ALLES WAT "EDGES" IN ZIJN NAAM HEEFT STAAN FF UITZETTEN, HIERNA NOG EVEN BIJ VIEW OOK "SHADOWS" AANVINKEN; NU ZIEN DE PLAATJES ER STUKKEN MOOIER UIT :Y:Y:Y

>>> Door Jorge_F: Voortaan graag even CAPS LOCK uit!<<<

Geplaatst:

Danku en wat vind je van mijn saloon voor 2 weken

te oefenen (2 weken geleden was ik begonnen met mapping)

post-44594-1150124820_thumb.jpg

Ik ben evan overtuigd dat je kerk er goed zal uitzien want je levert zeer mooi werk

heb ik de laatste tijd ondervonden :klap:

Mijn saloon is af maar hoe kan ik dat doorsturen

en mag ik ook eens iemands andere werk zien?

Bewerkt: door FIRE1BULL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...