Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kees1991

53

• FIRE1BULL

21

• SWYV

15

• Puma

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Da's goed, ga er meteen aan beginnen (ahoewel hij niet snel klaar zal zijn, omdat mijn proefwerkweer voor de deur staat :ch: ).

Geplaatst:

Lol nu is alles weer bezet van de loten die ik wou :bonk:

Geef me nu maar: 4

Alleen er zit daar een strook land in het zuiden van het gebouw, zou het niet leuker zijn, als mn hotel aan 2 kanten van de straat grens, dus het strook land, wordt bouwkavel

Geplaatst:

hoe zoo is uw kaver nu beset dan ??

oke u wil lot 4 en dan wil u wat met dat kaver doen maar wat prersies??

phoo wat is het warm en ik snap er alemaal niks meer van :| maar dat maakt niet uit :) als je t maar ff uitlegt :)

Geplaatst:

er is veel gepost zie ik... maja mijn kerk is af, ik heb er ongeveer 5 uur aan gewerkt en dit is het resultaat:

Hier zie je de kerk van schuinvoor

screen19jn.jpg

Hier zie je de kerk van schuinachter

screen23nx.jpg

Hier zie je van dichtbij hoe de klok gemaakt is, het was best irri want ik moest elke lijntje apart maken

screen32cw.jpg

Hier zie je een screen die vanuit de deur naar binnen is gemaakt

screen47eq.jpg

Hier nog een plaatje van de kerkbanken van dichtbij

screen56at.jpg

Hier zie je dat ik zelfs nog aan een soort gewelf heb gedacht

screen60mk.jpg

Hier zie je... nou ja gewoon een leuk plaatje

screen77sr.jpg

Ik hoop dat je het mooi vind

Je mag me ook met 'je' aanspreken ^_^

Ik ga nu beginnen aan die boerderij ofzo.

Ofja morgen dan he

Geplaatst: (bewerkt)

het lijkt eigenlijk best wel op een garage... :bonk:

als het helemaal van beton zou geweesten zonder torentje had je het zo ergens in sa neer kunnen zetten :bonk:

>>> Door Jorge_F: Waarom reageer je op je eigen post? Voortaan de edit knop gebruiken zodat je niet dubbel post<<<

>>> Door Puma: ok is goed<<< uit voorzorg toch maar ander kleurtje P10_bush_singe_web.jpg

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

:puh: lol een garage :puh:

nee ik vint het echt heel mooi gemaakt echt knap

eehh.. k ben ff de naam kwijd maar een heele goeje modder op dit vorum heeft angeboden om the helpen met ingame seten van onze models :)

ik hat heb het land gestuurt aleen dat bleek te hicht poly te zijn voor ingame

dus wat heb ik gedaan :) ja je raat het vas al een niewe land gemaakt :) :) dit is wat klijner maar dat maakt niet zo veel uit want onze mod wort tog een ad on en geen tc morgen laat ik schreens sien

alle leden heben nu nog het orginele land dit mogen jullie lkkr houden want als we klaar zijn maken we eerst mooie renders en vilmpje en dat doen we op het land wat jullie nu hebben... eehh wat wou ik ook alweer segen ??... o ja als het klaar is met het render gedoe dan verplaats ik alles op het niewe land en upload het iedereen die dat ingame kan setten die kan dat dan gaan doen daar over later nog meer info

phoo wat is het warm seg :S

Geplaatst:

en ik wil wel een euh... "reclamefilmpje" maken als de mod af is, dit is een voorbeeld <hier klikken> ik kan nog mooier maar ik wil dat filmpje wel maken... ik heb goeie muziek enzow dus... :Y

en ik had nog eeen vraagje

ga je dit ook ingame zetten

zoja: word dit een total conversion mod of word dit als eiland erbij gedaan? ik kan het wel ingame krijgen, maar ik heb wel een serial code of zo'n activatie code nodig voor 3dsmax

Geplaatst:

Hij ziet er wel gaaf uit! Ik heb niet alles gelezen, dus ik vraag het maar even: komt het op een apart eiland, Wild West Island ofzo iets?

Geplaatst:

In het begin werd gezegt dat het helemaal niet in SA o.i.d. zal komen, maar of dat nu nogsteeds zo is....

Geplaatst:

jhaa plaster27 heet hij :)

lol u heb mij water toren ingame gekregen :) hij is alleen nog een betje groot ik vint het vet cool dat u het voor ons wil doen want mij lukt het niet :|

ik sal ook vandaag ff het niewe eiland laten zien ik hoop dat dat eiland wel ingame kan

Geplaatst:

Vandaag geen tijd, morgen mischien wel. :Y

Je watertoren bevat wel veel bugs, 1 grote onzichtbare muur en veel geflipte poly's.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...