Jump to content

Geluid van Creative

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden,

Gta sa crasht steets bij mij de computer herstart zich dan en kom met een foutenrapport die ik kan verzenden als ik dat doe kom er te staan in grote letters: Oplossing gevonden: neem contact op met Creative Technology®, Ltd. om de update aan te schaffen. Als ik vervoleng wil door linken lukt dat niet eerst lukte het wel en had ik iets geinstaleerd wat uiteindelijk zich niet wou instaleren kortom ik weet me geen raad meer :N:? (ps het geluid onder sa doet ook na verloop van tijd raar me hoge piep tonen)

Kan iemand me verder helpen? :)

Alvast Bedankt :cya:

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Lastig probleem, gammie, misschien kun je het bestandje gta_sa.set even verwijderen uit je "GTA San Andreas User Files" map (te vinden bij "Mijn Documenten"). Zo worden alle opties van SA gereset. Kijk ook even of er nog update's zijn voor Windows door hierheen te gaan.

Mocht dit allemaal geen veranderingen brengen, dan kun je altijd SA even opnieuw installeren, dan weet je in ieder geval zeker dat je alle bestandjes die je nodig hebt ook echt hebt, want het kan natuurlijk zijn dat er iets verloren is gegaan...

Succes ermee! ;)

Geplaatst:

Nou ik had sa eraf gehaald omdat de pc is gedefragmanteert ofzo en heb hem sinds gister Sa opnieuw geinstaleert. En dan het volgende ik heb een illegale windows xp :$ :-( .

Die niet kan update :N .

Geplaatst:
Nou ik had sa eraf gehaald omdat de pc is gedefragmanteert ofzo en heb hem sinds gister Sa opnieuw geinstaleert. En dan het volgende ik heb een illegale windows xp :$ :-( .

Die niet kan update :N .

Eerlijk dat je het zegt, maar helaas mogen we je dan niet verder helpen, omdat het illegale dingetjes zijn dit,

en dan mag je iemand op het Forum niet mee helpen, check de regels maar:

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor)

Warez zijn dus illegale dingetjes... ;)

Geplaatst:

Ja ik weet het maar dit gaat niet over de windows mijn vraag blijft nog steets over de geluidskaart creative waar ik problemen mee heb. Ik vraag me dus alleen af of iemanf weet hoe ik dit verhelp en niet over de illegaale windows xp :N

Volgens mij is de oplossing heel simpel:

Update de driver van je geluidskaart.

Dit kan je doen op www.driveragent.com

Er staat dan gelijk een link van de nieuwe driver maar daarvoor moet je betalen, je kan dan veel beter de naam van je geluidskaart googlen enzo een gratis link vinden.

Succes. :klap:

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Hallo

Ik weet alleen dat het van creative is maar kan niks vinden wat ik nou precies voor geluids kaart heb in iedergeval kom niet verder bij : Systeeminformatie weergeven.

Weet iemand waar ik kan vinden wat voor geluidskaart ik heb? :?

Je kan ook nog altijd het programma Everest gebruiken, hiermee kan je ook uitzoeken wat je geluidskaart is.

Maar volgens mij als je op Systeem informatie weergeven drukt bij driveragent.com kan je het ook gewoon zien.

Download pagina trial Everest

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ik heb nou iets gedownload van die site het heet: regristry booster Alleen ik weetn iet of het de goeie is maar ik kom er niet echt meej verder :?

Geplaatst:

Beste Leden,

Ik heb samen met me pa de geluid van creativer erafgehaald aangezien ik ook problemen heb met andere spellen met het geluid. We hebben het weer geinstaleert en het werkt nieti k heb nu helemaal geen geluid meer we staan met een enorm raadsel waar we niet uitkomen me pa wil voor mij een nieuwere geluidskaart kopen bij de computer zaak nou is mijn vraag weeten jullie wat voor geluidskaart ik het beste kan kopen en welke niet al te duur is? :?

Alvast Bedankt :cya:

Geplaatst:
Weet iemand waar ik kan vinden wat voor geluidskaart ik heb? :?

Ja, je kunt via Start » Uitvoeren » dxdiag (invoeren) achter je systeemspecifiacties komen, ook achter je geluidskaart. Daarvoor moet je wel even bij het tabblad Geluid kijken. Als je dat gedaan hebt ga je naar een site waar je update's kan downloaden. Dan moet het wel lukken. Btw: Het kan ook ana jou computer liggen als hij niet werkt, omdat je hem immers illegaal hebt.

We hebben het weer geinstaleert en het werkt nieti k heb nu helemaal geen geluid meer we staan met een enorm raadsel waar we niet uitkomen me pa wil voor mij een nieuwere geluidskaart kopen bij de computer zaak nou is mijn vraag weeten jullie wat voor geluidskaart ik het beste kan kopen en welke niet al te duur is? confused2.gif

Gewoon de winkel inlopen en vragen wat is een goedde en goedkope geluidskaart. Dan krijg je altijd een goedde mee.. :)

Geplaatst:

Ik heb ff gekeken het is een SB Audigy Audio [D400]

Is dat een geschikte voor gta sa ? of niet :?

Beste Gammie,

Wat je kan proberen is om de nieuwste drivers van deze geluidskaart te installeren. Deze kun je hier vinden. Je moet alleen even je product selecteren in de lijst.

Veel succes ermee,

Ikkes

Ps. Wat een nieuwe geluidskaart betreft. Dat kan je altijd overwegen vroeg of laat is zo een ding ook aan vervanging toe. Als je een nieuwe neemt zal ik wel bij Creative blijven, dit zijn *vaak* goede kaarten.

ik zei *vaak* omdat jij er nu problemen mee heb :puh: .

Ps2. Die kaart zou voldoende moeten zijn voor GTA;San Andreas :Y .

Bewerkt: door Ikkes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...