deagle Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Hoi . Wat vinden jullie van deze sig? Raten en Commentz plz . Nicsan/ Reageren
Velaro Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Tja, wat zal ik zeggen. Emma Wattson staat er goed op ja . Alleen de achtergrond vind ik niet zo mooi. Die kon je misschien beter gedaan hebben. Misschien ngo wat effecten er bijproppen ook ? Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Ik vind het heel mooi emma watson staat overal goed op ,ik geef je een 8/10 Bewerkt: 6 juni 2006 door Syfes Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Mja, The render, heel hoekig, en kvind het ook niet echt van, JOW leuke render. Uhm de achtergrond is erg saai, niet echt veel aan. Ook de text kan wel wat beter. 5,5/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 nou, ze lijkt helemaal NIET op Emma vind ik. En de achtergrond is ook niet echt mooi. En speel es met Blending Options enz enz. Dan kom je veel verder ! 4/10 ! Reageren
Nielok Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 emma is lekker, maar de render en achtergrond trekt op ni veel(eenzijdig) die balk vint ik wel beter al mocht het iets meer afgewerkt zijn Reageren
The Mafia Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik vind het een zes waard,Het achtergrond en de render passen niet bij elkaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.