~Mario~ Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Nou ja, kijk zo nu en dan kom ik wel eens op een site, waar wat spyware in zit! Maar norton gaat ook spyware bedrijgingen tegen, en toch vindt hij niets! Dus mijn vraag is, kan het nou wel kwaad, als ik verder ga zonder Spybot? Reageren
ikt Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ja, maar een best wel aan te raden programma is Windows Defender Beta 2 Die houd ook overbodige zooi (lees Spyware) buiten. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Natuurlijk moet je naast je virusscanner ook een antispywarescanner gebruiken. Hoemeer beveiliging hoe beter is het is natuurlijk.. Spybot is een goed programma, en word veel aangeraden. Echter, nummer één van de spywarebestrijders op dit moment is Windows Defender Beta 2, goede realtimebeveiliging, en heel erg gebruiksvriendelijk. Daarnaast volledig gratis te downloaden op de site van Microsoft. Ik gebruik het zelf ook, en ben zeer tevreden... EDIT: Ikt was eerder. Bewerkt: 11 juni 2006 door RonaldVC Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 En toch vindt ik het vreemd, want Norton blokt en verwijderd alles staat er. Dus dan zit toch alles in 1 of zie ik dat nou echt verkeerd? Reageren
ikt Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Soms laat hij iets glippen. Mijn vangt ook spyware. Je moet ook vaak de defenieties (ofzo) updaten. Mijne doet het elke dag Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Is het dan wel goed genoeg? want hij doet dat automatisch he. Bewerkt: 11 juni 2006 door searagent Reageren
ikt Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Soms wel. Die van mij staat nog op gisteren... Die bvan jou negeert misschien spyware dus je moet Windows defender beta 2 instaleren Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ben ik er nou veilig mee ja of nee? Reageren
ikt Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Met je virusscanner en Windows defender beta 2 wel ja Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ja maar ik gebruik niet alleen een virusscaner hoor! heel norton internet security! Reageren
ikt Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Dan zal het wel veilig voor jou zijn Reageren
Blu3ice Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 @ de starter van dit topic. Het is nooit goed van meerdere scanners te hebben, de prestaties van je pc gaan daardoor geweldig achteruit. Hou het dus bij norton. (eigenlijk is McAfee voor dezelfde prijs beter). Succes ermee! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 waarom zou McAfee beter zijn, ik vindt Norton in ieder geval heel duidelijk, je kan als makkelijk vinden, van McAfee weet ik dat zo zeker nog niet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Twee antivirus-scanners is idd niet goed. Houd dat bij norton. Anders gaan die tegen elkaar 'strijden' en gaat het gigantisch fout (ik spreek uit ervaring!). Programma's als bijvoorbeeld Spy Sweeper, is dit niet het geval en gaat het wel goed. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ooh dus spysweeper kan ik wel teglijk gebruiken met norton? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.