Jump to content

Stomme en domme blunders


dynastus

Recommended Posts

Bij een missie dat ik hem bijna had voltooid en dan gaat me auto over de kop en missie mislukt.

Een keer met een hydra zit ik lekker te vliegen spawnt er opeens een boom voor me hydra ontploft.

Had ik een kogelvrije zeldzame walton van de missie Madd Dogg gaat op de snelweg de auto kapot.

:@

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    5

  • GTA Monster

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Steel Dogg

    3

echt wat ik heb voorgehad (mja ni echt mijn schuld maar wel als ik sneller was geweest)

ik was op een date, ff naar het restaurant, we komen buiten, ik stap in de auto, en juist voor mn vriendin kon instappen stort er zo'n rustler neer uit de lucht op haar, nja die heb ik nooit meer terug gezien.

echt een kans van 1 op een miljoen :duh::duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat ik me savegame van 70 procent had gedeleet :Y

en dat ik in die missie voor quarry(vraag me niet hoe die heet :dans: )

me auto op een rood cirkeltje moest parkeren en daarnaast stond die man waarmee je uiteindelijk

mee ging praten als het gelukt was reed ik hem dood :Y

30min waste of my live :7 en dat andere uren waste :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen hierzo. 8)

Ik ben een echte low-rider fan in SA en ik maakte weer eens een savanna rijklaar.:)

Ik loop lekker te bounchen met dat ding. :Y

Maar toen schoten er gangs op me. :-(

Dus ik rij als te tierelier snel weg. Maar m'n veering stond nog omhoog dus ik rijdt snel een bocht in en m,n savanna kantelt op z'n kop :ch: dus toen was m,n savanna kapot. :duh:

Ik heb dit ook wel een met de tornado gehad toen ik die gang al had uitgeroeit. dus ik kon geen tornado meer vinden.

Gelukkig heb ik er nog 2 gestalt maar ik was er wel 1tje kwijt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Lol, ik was net met een rancher aan het rijden (die heb ik al van zo'n 15 dagen geleden, en nu nog steeds, ik wil hem niet kwijt :N ) en ging denk ik ietsje te snel van de mount chilliad. Dat was net zon U bocht, Ik met volle vaart van de berg... Uiteindlijk had ik toch geluk, want ik stond nog op mijn wielen, en niet in het water... Maar wat maakte het uit! Hij was toch ontploft :S

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak niet echt veel blunders omdat ik bij alles wat ik doe nadenk.

Maar ik maak toch soms nog wel een blunder.

Een keer dacht ik ook daar kan ik wel landen met mijn dodo.

Ik land perfect. Parkeert heel precies mijn dodo precies aan de waterkant. Pakt wat ik nodig had. Loopt weer naar mijn dodo. stoot er perongelijk tegenaan. hij hing toen nog met 1 wieltje over de rand. Ik dacht gelukkig kan ik weer snel terug naar SF. ik ga er in een grote boog omheen, doe alles netjes en net voordat ik wil instappen stort er precies een vliegtuig op neer. :schater: Moet ik helemaal terug rijden naar SF. ik pakte het eerste voertuig dat ik zag. Dat was een police rancher. Schiet politie mannetje dood in zijn wagen. en schiet nog eens de politie wagen die op me afkomt. heb dan weer eens 3 sterren. ik dacht ik red het wal tot het vliegveld. nee ben ik in mijn rencher net 5 meter ver rijd er een andere police rencher tegen me aan en beland ik in het water.

Zo kinderen. Parkeer nooit je vliegtuig precies aan de waterkant. en pak dan ook nooit een police rancher om te vluchten.

Of een andere grappige was.

Ik had zin in een uitdaging. Ik ging dus met 10 satchel charges. 10 heat seeking rocketlaunchers. oneindig veel kogels voor een M4 en SMG (Beide hitman en kogeld behaald door de Ammunation glitch) pakte ik een Rancher en Begon richting area 51 te rijden. Ongeveer halverwege gebeurde er niks. ik haal helemaal ongeschonde de rand van area 51. (Ja aircraft graveyard licht toch niet ver dus.)

Ik kijk even rond en bedenk me hoe ik te werk ga. Eerst een rondje om area 51 om alle SAM launchers uit te schakelen. ik dee dat en had nog maat 1 satchel charges over en 5 wanted sterren dus het was al heet onder mijn voetten. mijn rancher die al stond te roken moetst ik beschermen anders kom ik niet naar binnen rijden en de hydra pakken. Ik pak mijn heat seeking rocketlauncher en schiet alle wagens die op me afkomen. toen het sindelijk rustig was en ik nog 3 heatseeking RL kogels had begin ik weer te rijden. een wagen raakte mij en ik moest uitstappen. moest nog ondeveer de helft omlopen. Ik dus met mijn M4 een weg banen naar de ingang. ik geruikte al mijn HSRL ammo. ik schoot door met mijn smg en M4. ik kwam bij dat hek aan en gooide mijn satchelcharges. rende met een rotgang naar binnen en pakte de hydra. kwam nog net weg. een Sam launcher was al regespawnd en ik moest dus als een gek wegvliegen. ik landen op de aircraft raveyard en zet de hydra in mijn garage. ik sla op en ben mijn 5 sterren kwijt. ik dacht oke ik pakk die hydra en ga een rondje met mijn prijs vliegen. ik vlieg rond en dacht even landen bij een ammunation ik land dus mooi recht.stap uit en loop naar binnen. kom ik buiten zie ik ineens dat mijn hydra er niet meer staat. ik kijk rond ik dacht bij mijn zelf "Aawh ***" Ik zie dan ineens een achterkant van een hydra in het water lichen. war blijkt had ik mijn hydra precies op de rand van een heuvel gezet. :schater:

Zo kinderen kijk waar je parkeerd. als je dat niet doet dan hoop ik voor je dat je sterk genoeg bent om je voertuig uit het water te halen.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

IOk deed net bij SAMP een RPG Server... En toen dacht ik dat als ik me liet vallen in DM Mode dat ik het wel zou overleven. Nee... Dus ik ff snel nog die verlaat DM mode doen. En toen was ik net te laat :(

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik SA MP speelde en dacht om iemand in mijn auto in te laten stappen en dan in het water te laten uistappen met '/lock' ofzo op een server. Dan bij de pier zat ik net nog met mijn achterwielen op de pier en dacht ik dat ik hem in het water zou gooien maar ik drukte per ongeluk op enter en viel er zelf in en da auto kwam mij achterna. En het was een stuk zwemmen! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...