Jump to content

Stomme en domme blunders


dynastus

Recommended Posts

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    5

  • GTA Monster

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Steel Dogg

    3

mijn stomste fout is dat ik een savegame had gekopieerd over mijn savegame heen. (op de ps2.) en toen bleek dat die savegame het niet deed andere versie ofzoiets :cab: dus toen moest ik opnieuw :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

de mijne was toen ik mijn game 96% had en dat ik perongeluk new game drukte heel snel toen ik niet keek en ik d8 van ja ik begin over niuwe maar toen savde ik hem op me goeie savegame :(

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn fout was echt dom :bonk::cab:

Ik had een leuke savegame ongeveer tot 25%, en toen deed mijn windows het niet meer (De rede daarvan weet ik niet meer eigenlijk) Toen heb ik backups van alles gemaakt, en toen windows opnieuw geïnstalleerd.... OHJA! mijn San Andreas savegame..... :duh: ....... :bonk: Die had ik dus niet backuped.

Link to comment
Delen op andere websites

euh... het domste? goh ff denke... euh...

naja die missie dat je met the trut(h) z'n moestuin moet verbrande... hieronder een opsomming van hoe die missie ging bij mij, elk nummer is dat ik weer opnieuw ben begonnen.

1. ik steek mezelf in de fik

2. the truth steekt zichzelf in de fik

3. the truth steekt zichzelf weer in de fik

4. ben ik eindelijk bij dat stuk dat je de heli moet neerhalen, pleurt die heli recht op the mothership...

5. the truth steekt zichzelf weeeeer in de fik

6. ik schiet per ongeluk op the mothership met m'n rocketlauncher...

7. eindelijk op weg naar san fierro, rijd ik in het water...

8. hehe eindelijk in sf. helemaal blij. ik ga lekker rijen. lekker vliegen. boom. boem. vergeten te saven.

9. eindelijk klaar

verder ging de rest wel goed maja... hoe erg wil je het maken is de vraag :duh: ...

Link to comment
Delen op andere websites

euh... het domste? goh ff denke... euh...

naja die missie dat je met the trut(h) z'n moestuin moet verbrande... hieronder een opsomming van hoe die missie ging bij mij, elk nummer is dat ik weer opnieuw ben begonnen.

1. ik steek mezelf in de fik

2. the truth steekt zichzelf in de fik

3. the truth steekt zichzelf weer in de fik

4. ben ik eindelijk bij dat stuk dat je de heli moet neerhalen, pleurt die heli recht op the mothership...

5. the truth steekt zichzelf weeeeer in de fik

6. ik schiet per ongeluk op the mothership met m'n rocketlauncher...

7. eindelijk op weg naar san fierro, rijd ik in het water...

8. hehe eindelijk in sf. helemaal blij. ik ga lekker rijen. lekker vliegen. boom. boem. vergeten te saven.

9. eindelijk klaar

verder ging de rest wel goed maja... hoe erg wil je het maken is de vraag :duh: ...

hahahahah hoe kan die sul van een truth zichzelf in de fik steken maar ik moet er hard om lachen heli op zijn busje

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn 90% savegame overgesaved, ik had alle kledingzaken leeggekocht 100% van alle gang territories verovert en meer. ik was gelukkig snel weer op de plek waar ik was. (nou snel: 1 maand)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...