Jump to content

Stomme en domme blunders


dynastus

Recommended Posts

m'n stomste fout:ik was eindelijk voor de 1ste keer via interieurvliegen in Liberty city geraakt.dolbij liep ik rond,wou ik op het train perron stappen en viel plotseling naar beneden..

vergeten dat dit stuk unsolid was (het is deze zaterdag gebeurt :cab: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    5

  • GTA Monster

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Steel Dogg

    3

euh... het domste? goh ff denke... euh...

naja die missie dat je met the trut(h) z'n moestuin moet verbrande... hieronder een opsomming van hoe die missie ging bij mij, elk nummer is dat ik weer opnieuw ben begonnen.

1. ik steek mezelf in de fik

2. the truth steekt zichzelf in de fik

3. the truth steekt zichzelf weer in de fik

4. ben ik eindelijk bij dat stuk dat je de heli moet neerhalen, pleurt die heli recht op the mothership...

5. the truth steekt zichzelf weeeeer in de fik

6. ik schiet per ongeluk op the mothership met m'n rocketlauncher...

7. eindelijk op weg naar san fierro, rijd ik in het water...

8. hehe eindelijk in sf. helemaal blij. ik ga lekker rijen. lekker vliegen. boom. boem. vergeten te saven.

9. eindelijk klaar

verder ging de rest wel goed maja... hoe erg wil je het maken is de vraag :duh: ...

hahahahah hoe kan die sul van een truth zichzelf in de fik steken maar ik moet er hard om lachen heli op zijn busje

nou da's niet zo moeilijk als die kerel eerst fikkie gaat stoken en daarna erin gaat staan... :klap: ...

btw ik heb ook wel es gehad dat ik eindelijk voor veeeel geld (gebruikte geen cheats) zo'n dikke streetrace car (jester volges mij) had getuned, ik dus over schansje rijden en door een lantaarnpaal... bleef die auto in die lantaarnpaal hangen! ("gvd heb ik weer") dikke bug ik ontevreden, stap uit, probeer met een honkbalknuppel die lantaarnpaal neer te maaien in de hoop dat ik die auto weer terugkrijg, lukt op een of andere manier niet... dus ik in m'n boosheid pak m'n rocketlauncher (had ik beter niet kunnen doen...) en schiet op die lantaarnpaal... die lantaarnpaal is nog heel... maar die auto...

Link to comment
Delen op andere websites

euh... het domste? goh ff denke... euh...

naja die missie dat je met the trut(h) z'n moestuin moet verbrande... hieronder een opsomming van hoe die missie ging bij mij, elk nummer is dat ik weer opnieuw ben begonnen.

1. ik steek mezelf in de fik

2. the truth steekt zichzelf in de fik

3. the truth steekt zichzelf weer in de fik

4. ben ik eindelijk bij dat stuk dat je de heli moet neerhalen, pleurt die heli recht op the mothership...

5. the truth steekt zichzelf weeeeer in de fik

6. ik schiet per ongeluk op the mothership met m'n rocketlauncher...

7. eindelijk op weg naar san fierro, rijd ik in het water...

8. hehe eindelijk in sf. helemaal blij. ik ga lekker rijen. lekker vliegen. boom. boem. vergeten te saven.

9. eindelijk klaar

verder ging de rest wel goed maja... hoe erg wil je het maken is de vraag :duh: ...

hahahahah hoe kan die sul van een truth zichzelf in de fik steken maar ik moet er hard om lachen heli op zijn busje

nou da's niet zo moeilijk als die kerel eerst fikkie gaat stoken en daarna erin gaat staan... :klap: ...

btw ik heb ook wel es gehad dat ik eindelijk voor veeeel geld (gebruikte geen cheats) zo'n dikke streetrace car (jester volges mij) had getuned, ik dus over schansje rijden en door een lantaarnpaal... bleef die auto in die lantaarnpaal hangen! ("gvd heb ik weer") dikke bug ik ontevreden, stap uit, probeer met een honkbalknuppel die lantaarnpaal neer te maaien in de hoop dat ik die auto weer terugkrijg, lukt op een of andere manier niet... dus ik in m'n boosheid pak m'n rocketlauncher (had ik beter niet kunnen doen...) en schiet op die lantaarnpaal... die lantaarnpaal is nog heel... maar die auto...

ik doe die dingen voor de gein met een roketlauncher ik heb toch 9 mil

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stomste fout was bij de missie Farewell My Love

Ik was de eerste en die alle andere auto's waren achter

Nog maar paar meters was ik er bij de missie

Ik Botste op een muur en ik viel naar de zee

Ik Was zo dom geweest.!! DIe auto's lagen helemaal achter

Ik moest gewoon rustig blijven ..!!

Maar ik heb de spel al heel lang uitgespeelt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net weer een domste actie gehad :puh: Was een aantal gangsgebieden aan het veroveren, want dat vind ik echt leuk om te doen :puh: Vond het niet nodig om, toen ik nog maar een beetje leven had, een leven te pakken, doe ik zo wel dacht ik, eerst even basketballen.

Want toen zag ik: hey, de basketbal ligt er! (had er geen erg in gehad omdat ik net overnieuw was begonnen dat ik nu wel kan basketballen)

Dus ik schieten van dichtbij, wat denk je? Krijg ik die bal op mijn hoofd en ben ik wasted... Echt belachelijk... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik heb net weer een domste actie gehad :puh: Was een aantal gangsgebieden aan het veroveren, want dat vind ik echt leuk om te doen :puh: Vond het niet nodig om, toen ik nog maar een beetje leven had, een leven te pakken, doe ik zo wel dacht ik, eerst even basketballen.

Want toen zag ik: hey, de basketbal ligt er! (had er geen erg in gehad omdat ik net overnieuw was begonnen dat ik nu wel kan basketballen)

Dus ik schieten van dichtbij, wat denk je? Krijg ik die bal op mijn hoofd en ben ik wasted... Echt belachelijk... :bonk:

Hahaha, dat is een goeie.

Mijn stomste was fout was;

dat ik s'avonds met mijn mountain bike, mount chilliad aan het "berijden" was, en eenmaal boven ging ik naar de rand van de berg. Komt er opeens een vliegtuig neerstorten, ontploft die net achter mij, vlieg ik van de berg af, naast me in de lucht mijn fiets. Knalt CJ met zijn hoofd tegen zo'n grote boom, en de fiets blifjt door vliegen helemaal naar onderen! :muur:

WASTED, DUDE!

Bewerkt: door CrashCo
Link to comment
Delen op andere websites

Whaha die van mij is echt SPR lol

Ik ging eens cool doen vr mijn vrienden en ik stapte vn SPr hoog uit een vliegtuig Wham elemaal naar beneden me de parachute en ik land keij goe! dan wandel ik keij cool op een rustig gangetje naar de Crib van Madd Dogg en dan valt da vliegtuig Vlak op mijn KOP

WaSTeD!!

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe altijd saven op de eerst volgende open staande plaats maar als alles vol is save ik altijd op de laaste en toen heb ik een keer in de plaats van de loaden gedeleted :bonk: en toen stond k daar fijn :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha die van mij is echt SPR lol

Ik ging eens cool doen vr mijn vrienden en ik stapte vn SPr hoog uit een vliegtuig Wham elemaal naar beneden me de parachute en ik land keij goe! dan wandel ik keij cool op een rustig gangetje naar de Crib van Madd Dogg en dan valt da vliegtuig Vlak op mijn KOP

WaSTeD!!

uhm... het vliegtuig valt altijd sneller dan jij zelf hoor, vooral als je de parachute open doet

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn ook wel eens vliegtuigen die rondvliegen. Gewoon van die Rustlers. Die hebben ook nog wel eens de neiging om zo maar naar beneden te storten. Was het niet zo eentje toevallig?

Want wat CenMan zegt is zeker waar. Het vliegtuig valt veel sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn domste fout is de missie "monster"

Omdat mijn PC eerst een oude videokaart had, liep de tijd slecht en was deze missie moeilijk te halen. Na 80.000.000.000.000.000 keer proberen reed ik op de finish af, ik ging nog even over een heuveltje, en mijn auto viel op zijn kop :duh::duh::duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren ook wat meegemaakt... Het was zo dat ik even was gaan kijken naar de sterren om 0.00 uur boven alcatraz. Zo lui als ik ben, doe ik de 100% cheat en pak ik de hydra. Ik vlieg naar de Giant Bridge, en spring eruit. Pak de cheat van de jetpack... Ik een tijdje wachten (was nog geen 0.00 uur). Ik draai me om, en zie wat in het water liggen. Nieuwsgierig dat ik ben, wil ik een kijkje nemen. Het lag in het water... Dus ik vlieg ernaartoe met mijn jetpack. Zie ik op een gegeven moment dat het mijn hydra was :bonk: . Dat is dan nog niet zo erg, maar toen ik nog dichterbij kwam, ontplofte hij ineens! Wasted! Zo dom :bonk:, want ik had eerst al vijf minuten staan wachten tot middernacht, en dan ineens ontploft hij als ik in de buurt ben... :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...