Jump to content

Stomme en domme blunders


dynastus

Recommended Posts

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    5

  • GTA Monster

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Steel Dogg

    3

ik weet niet of dit zo op dit topic hoort...

maar: ik was een keertje met m'n broertje die 2player aan het doen op de ps2 in san andreas, en we probeerden om het hoofd van player1 eraf te hakken, want dan loopt cj in singleplayer rond zonder hoofd en een bloedfonteintje op z'n hoofd :Y .... maarja dat was dus gelukt (na 20 keer ofzo, want hij hakte elke keer verkeerd) en toen ging ik een missie spelen... ik heb meer gelachen dan gespeeld, want het is echt zooooo grappig als je cj in die filmpjes elke keer zonder hoofd ziet rondlopen en praten enzo... :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had bijna geen levens meer en zonder kijken stak ik de snelweg van LasVenturas over.. Ik had totaal geen zin om links , rechts en dan weer links te kijken :puh: Maar toch ik was dood en al mijn wapens waren weg. Ik doe zonder cheats.. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik ging naar de Top van de Mount Chilliad. Daar aangekomen pakte ik de Parachute en de Body Armor. Toen pakte ik de auto en reed ik over een kleine 'jumping'. In de lucht stapte ik uit mijn auto en deed mijn Parachute aan. Daarna drukte ik perongeluk op een of andere knop en mijn parachute was weer dicht :clown:

Wasted !

ik weet niet hoe ver je bend maar als je ambulace missie hebt gedaan en vliegschoo, en je valt dan zonder parashute dan heb je nog leven over kijk maar eens naar deze screens:

plaatje 1

plaatje2

die laatste heeft best wel een raare beweging

toen ik dit wou bewijzen toen was er op een plek vuur van die neergestorte straaljager en de straaljager was door geschoven maar ik typte de code in van straaljager in dat vuur ik wou 'm laten ondploffen.

toen kwam er een auto aan die stond in het vuur ik zag eerst zagte rook toen rook toen zwarte rook en toen zag ik geen vuur ik ging kijken en toen ondplofte die weg CJ en ik schrok me ook. want ik had de muis van en toen die ondplofte was het beeld meteen "lucht"

Bewerkt: door gta fan man
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stomste fout ooit is heel dom.

Ik reed door de stad en ging toen de sky screeper ofzo op.

Ik stond op het randje en had geen parachute. Toen kwam er een vliegtuig ik draaide me om en liep naar achteren ik viel en was morsdood.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de missie Local Liquor Store :

Had ik eindelijk al die ventjes dood en al de pakketjes gepakt, val ik van me motor. Gevolg: Catalina begint weer te kakken. Ik was die haar gezaag zo beu dat ik haar kop erafgeschoten heb. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Beste dynastus,

Als er niet meer in je oude topic gepost wordt dan denk ik dat er mischien niet zo veel intresse in was. Als per se je wil weten wat de mensen nu allemaal fout doen kun je beter je oude topic bumpen met een 'sorry voor de bump maar ik ben echt benieuwt'. Als je in plaats daarvan een nieuw topic aanmaakt dan wordt dat waarschijnlijk, ofwel gesloten, ofwel samengevoegd door een moderator. Als je het helemaal goed wil doen dan zou je een PB naar bijvoorbeeld Dutchy moeten sturen waarin je lief vraagt of je je oude topic mischien mag bumpen. ;)

Mvg, Moonbeam :)

Bewerkt: door Moonbeam
Link to comment
Delen op andere websites

Da's toch aardig van Dutchy om op deze manier je oude topic weer nieuw leven in te blazen :klap:

Hmmm stomste fouten ooit ... is een rekbaar begrip, ik kan hier natuurlijk mijn stomste fout ooit neerzetten maar aangezien ik daar niet aan wil worden herinnerd beperk ik mij maar tot stomste fout ooit m.b.t. GTA:SA :engel:

Ik ben laatst 'n nieuw spel begonnen en deze keer wilde ik 't doen zonder cheats, vandaar 't nieuwe spel. Ik had eindelijk alle 100 tags weer gehaald en wilde her en der nog wat wapens oppikken om m'n ammo te verhogen, nog even geld van m'n asset ophalen ... och je kent 't wel ... en toen ... liep m'n PS2 vast en ik had m'n 100 tags (nog) niet gesaved :bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk:

En bij m'n laatste savegame stond de teller pas op 52 :ch:

Maar eigenlijk ligt de schuld bij m'n PS2, maar 't was stom om niet eerst gelijk te saven :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn grootste fout was dat ik veel savegames op mijn Memory card had. Ik dacht van: wat heb ik hieraan? en verwijderde maar ik had niet door dat ik men uitgespeelde savegame had.... verwijderd ! :-( en aangezien ik altijd op 1 savegame save....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...