Jump to content

Stomme en domme blunders


dynastus

Recommended Posts

Mijn stomste fout: Bij de missie Breaking The Bank At Caligula's ben ik nét bij het laatste gedeelte dat je naar Verdant Meadow moet rijden, nét voordat daar was (ik reed via die heuvels aan de oostkant van de startbaan) sprong ik over een heuvel met mn auto, hij raakt op de kop en iets van 10 meter naast de rode marker ontploft ie :duh::bonk: MISSION FAILED!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    5

  • GTA Monster

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Steel Dogg

    3

Mijn zelfgemaakte filmpje, alle feedback is welkom.

Kick Filmpje!!!

--------------------------------------------------------------------------

Riot Cheat gebruikt , 10 minuten ishet leuk daarna niet meer :(

Bewerkt: door Wonga
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer een hele stomme dood gehad...

Ik vloog dus vanuit dat luik in het vliegdekschip in SF met een Hydra richting de Kinkaid brug, waar ik een stunt wilde maken. Ik druk iets te laat op omhoog, en hij vliegt bovenaan de brug nog net tegen de brug. Hij ontploft gelukkig niet, en ik spring er snel uit. We vallen allebei naar beneden, ik denk, ik overleef het wel want het was niet zo hoog. Maar net als ik biojna bij de grond ben, ontploft die Hydra! (die dus naast mij viel) Ik wordt dus weggeschoten, zo tegen de onderkant van de brug! (die in het water staat)...

Hier een tekening van hoe het ging:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer een hele stomme dood gehad...

Ik vloog dus vanuit dat luik in het vliegdekschip in SF met een Hydra richting de Kinkaid brug, waar ik een stunt wilde maken. Ik druk iets te laat op omhoog, en hij vliegt bovenaan de brug nog net tegen de brug. Hij ontploft gelukkig niet, en ik spring er snel uit. We vallen allebei naar beneden, ik denk, ik overleef het wel want het was niet zo hoog. Maar net als ik biojna bij de grond ben, ontploft die Hydra! (die dus naast mij viel) Ik wordt dus weggeschoten, zo tegen de onderkant van de brug! (die in het water staat)...

:cya:

Hehe mooie dood en mooie tekening NeoSyp, vooral dat bloed is heel realistisch :klap:
Link to comment
Delen op andere websites

De laatste tijd cheat ik veel dus even met de Jetpack (ROCKETMAN) naar Area 69. Even de Hunter (was niet een Hunter; kom ik zometeen even op terug) pikken, aiaiai het luchtafweergeschut! Luchtafweergeschut: kapot! Ik naar Las Venturas en land even. Was het geen Hunter. Ik cheat even de echte Hunter; niet beseffend dat ik op de grond stond. Komt een mannetje die wil me uit de Hunter trekken. Ik dacht: 'Doei doei, even m'n machinegeweer van m'n Hunter testen', wil schieten maar verkeerde knopje; het waren de raketten.

Conclusie: Je mag de grond in tussen 4 plankies............... :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

van mij beetje onorgineel, over een savegame (was 't spel zonder cheats aan 't spelen, zat in sf) heen gesaved

verder ook vaak zat iets te laat opgetrokken als ik duikvlucht wou maken.... of iets te hoog onder een brug door vliegen....

Link to comment
Delen op andere websites

dat ik met ''dam & blast'' nie de moeite nam om heel hoog te gaan vliege :D en toen probeerde ik tege de dam aan te vliege.. lukt ni.. toen ging ik in t water lande.. lukt ook ni.. en toen ging ik neerstorte op de caravan(of hoe je da dan ook moe schrijfe...) en dat lukte dus ook ni :clown:

Bewerkt: door caviaIIIII
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...