MartyCeha Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Mijn stomste fout: Bij de missie Breaking The Bank At Caligula's ben ik nét bij het laatste gedeelte dat je naar Verdant Meadow moet rijden, nét voordat daar was (ik reed via die heuvels aan de oostkant van de startbaan) sprong ik over een heuvel met mn auto, hij raakt op de kop en iets van 10 meter naast de rode marker ontploft ie MISSION FAILED!!! Reageren
justinW Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 dat ik hem niet had gesaved nadat ik 1/3 van heel GTA had gedaan en toen wegliep, en vervolgens ging me pa hem uit doen Reageren
sigrid Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Mijn stomste fout was: Ik stond op Verdant Meadows en m'n health was erg laag. Dus ik dacht ik vlieg met mijn jetpack naar het restaurant. En ik vlieg dus zonder dat ik het wist over The Restricted Area. WASTED Reageren
Wonga Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Mijn zelfgemaakte filmpje, alle feedback is welkom. Kick Filmpje!!! -------------------------------------------------------------------------- Riot Cheat gebruikt , 10 minuten ishet leuk daarna niet meer Bewerkt: 23 december 2006 door Wonga Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik heb een keer een hele stomme dood gehad... Ik vloog dus vanuit dat luik in het vliegdekschip in SF met een Hydra richting de Kinkaid brug, waar ik een stunt wilde maken. Ik druk iets te laat op omhoog, en hij vliegt bovenaan de brug nog net tegen de brug. Hij ontploft gelukkig niet, en ik spring er snel uit. We vallen allebei naar beneden, ik denk, ik overleef het wel want het was niet zo hoog. Maar net als ik biojna bij de grond ben, ontploft die Hydra! (die dus naast mij viel) Ik wordt dus weggeschoten, zo tegen de onderkant van de brug! (die in het water staat)... Hier een tekening van hoe het ging: Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik heb een keer een hele stomme dood gehad...Ik vloog dus vanuit dat luik in het vliegdekschip in SF met een Hydra richting de Kinkaid brug, waar ik een stunt wilde maken. Ik druk iets te laat op omhoog, en hij vliegt bovenaan de brug nog net tegen de brug. Hij ontploft gelukkig niet, en ik spring er snel uit. We vallen allebei naar beneden, ik denk, ik overleef het wel want het was niet zo hoog. Maar net als ik biojna bij de grond ben, ontploft die Hydra! (die dus naast mij viel) Ik wordt dus weggeschoten, zo tegen de onderkant van de brug! (die in het water staat)... Hehe mooie dood en mooie tekening NeoSyp, vooral dat bloed is heel realistisch Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Mijn stomste fout was dat ik de Riot (rel) cheat heb saved Bewerkt: 31 december 2006 door GTA Monster Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Stomste fout? Balla's territorium inrijden met politie achter me aan, daar ben ik niet levend vandaan gekomen, gezien alleen de Desert Eagle die ik bij me had. Reageren
Koen729 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hier komt ie: ik steel een Hydra van het schip in SF, wordt vlakbij Mike Toreno's Huis neergeschoten, druk veel te snel de parachute in en twee keer raden waar ik uitkom: Area 69... Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 De laatste tijd cheat ik veel dus even met de Jetpack (ROCKETMAN) naar Area 69. Even de Hunter (was niet een Hunter; kom ik zometeen even op terug) pikken, aiaiai het luchtafweergeschut! Luchtafweergeschut: kapot! Ik naar Las Venturas en land even. Was het geen Hunter. Ik cheat even de echte Hunter; niet beseffend dat ik op de grond stond. Komt een mannetje die wil me uit de Hunter trekken. Ik dacht: 'Doei doei, even m'n machinegeweer van m'n Hunter testen', wil schieten maar verkeerde knopje; het waren de raketten. Conclusie: Je mag de grond in tussen 4 plankies............... Reageren
GTA Monster Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Bij de missie Drive-thru is die altijd bij Grove Street en dan beuk ik altijd tegen muur Reageren
Pemp Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Mijn grootste fout was bij de race ''Wu Zi Mu'' Net voor de finisch tegen dat huisje aanknalde toen ik 1e was Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 van mij beetje onorgineel, over een savegame (was 't spel zonder cheats aan 't spelen, zat in sf) heen gesaved verder ook vaak zat iets te laat opgetrokken als ik duikvlucht wou maken.... of iets te hoog onder een brug door vliegen.... Reageren
peter99 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 mijn stomste fout is : op zn kop te vliegen met een AT-400 boven area 69 soort van van massa moord Reageren
-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) dat ik met ''dam & blast'' nie de moeite nam om heel hoog te gaan vliege en toen probeerde ik tege de dam aan te vliege.. lukt ni.. toen ging ik in t water lande.. lukt ook ni.. en toen ging ik neerstorte op de caravan(of hoe je da dan ook moe schrijfe...) en dat lukte dus ook ni Bewerkt: 31 december 2006 door caviaIIIII Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.