Jump to content

Stomme en domme blunders


dynastus

Recommended Posts

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    5

  • GTA Monster

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Steel Dogg

    3

heh heh. nog een leuke: vloog laatst met een dodo boven sf. ik wil dus een looping maken, maar in plaats van een naar boven, naar beneden. dus ik vlieg naar beneden, zit bijna op z'n kop, maar toen merkte ik dat ik het niet meer ging halen. ik kom dus bij een benzinestation (xoomer) en vlieg ZO erin! niet ertegenaan, maar ertussendoor...maar helaas raakten de vleugels de pompen wel en ontplofte de dodo... maar ik was er net op tijd uitgesprongen ^_^ dus eigenlijk wel een mooie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1.De blaas alle auto's in de buurt op terwijl ik midden in de stad stond WASTED

2.Met een rocketlauncher tegen een muurtje schieten KaboomWASTED

3.Op een balla mikken,, meteen de whole bunch after my die eikels

Dom he :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn domste fout is dat ik net de missie van ryder killen had gehaald.

dus ik wou gaan saven, rijd ik perongeluk een politie dood dus 2 sterre achter me aan.

toen wou ik ontsnappen en ging ik schuilen......... :ch: en waar ik ging schuilen was niet zo slim.. :ch: of tewel de militaire basis in san fierro dus toen had ik 5 sterre achter me aan :ch: en was ik naar 20 seconde een beetje dood :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoii ,

Mijn domste fout ooit was helemaal in het begin van het spel .

De Misie " Wrong Side of The Track " vind ik persoonlijk heel moeilijk , want

Big Smoke kan niet schieten :puh: en ze zijn er heel moeilijk af te krijgen .

Nu was het mij gelukt en er zijn 2 Wanted Sterren , ik ga naar de pay ' n ' spray en ik ben helemaal clean.

Ik rijd Big Smoke naar huis en op de een of andere manier komt er een auto uit de bocht en die rijd ons uit de auto .

Ik stap in en ik dacht dat Big Smoke ook al wel ingestapt was dus ik geef " vollenbak " gas en ik rijd Big Smoke dood :puh::bonk:Mision Failed!

ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu iets gemeen met Cenzy, zulke dingen maak ik nou ook altijd mee waaronder andere ook Wrong Side Of The Tracks. En dat kwam bij mij ook een keer voor bij de missie Don Peyote, ik moest toen Maccer en Paul ophalen, maar ik dacht dat je in de woestijn wel goed kon remmen met dat zand, maar nee hoor wat denk je...? Ik rij Maccer perongeluk dood :ch:

Justin W

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn domste fout was. Ik had een 100% savegame alle tags gedaan alle bonusmissies. En druk ik op de standby-knop niet opgeslagen dus!! zowat alles weer overnieuw. Nog zo dom ik deed zo'n 12x wrong side of the tracks overnieuw. Terwijl een vriend van mij hem in no-time gehaald had :puh:

Bewerkt: door Pimpie_007
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 2 stomste fouten...

1: gecheat en nu is me spel kapot

2: een hele moeilijke missie uitgespeeld. wou hem opslaan maar had 4 sterren politie achter me aan, want ik verveelde me. ik loop me huis binnen om te saven terwijl er een politieagent met shotgun achter me staat. het was zwart beeld omdat ik me huis inliep. ik hoorde een knal en een schreeuw. en ik lig dood in me huis op de grond...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nog 1, ik dacht van k*t ding heel mijn save file kapot.

1. Ik was lekker aan het vliegen met een Dodo, rijdt er een Bobcat op mijn vleugels :?.

2. Ik moest effe wachten tot mijn homie kwam, staat er een Taxi ineens is die Taxi weg :?.

3. Politie moter rijdt in de lucht :?.

Mijn gewonen fout:

1. Omdat mijn Save File kapot was begon ik het spel opnieuw, die bug is weg :), End of the line voltooid vergeet ik te saven :duh:.

Ik heb later een filmpje.

Link to comment
Delen op andere websites

Domme fouten in dat spel heb ik ook heel vaak gemaakt :bonk:

Enkele voorbeelden:

1. ver in een spel zijn en dan een ander eroverheen saven (waarin je net gestart bent)

2. Moeilijke missies bijna gehaald hebben en dan toch nog een mooie actie willen maken bij een politie, die je vervolgens oppakt

3. Op een topje van een hoog punt willen staan om naar beneden te kijken en dan er toch afdonderen.

4. op topsnelheid overal doorheen rijden en dan net een politiewagen aantikken.

Maar ook het spel maakt vreselijk irritante fouten, zoals:

1. mensen die over de weg rennen, op de vlucht voor de politie en dat de politie precies op het moment over de weg moet lopen als ik er langs rij

2. Ballas die op mij in gaan meppen, waardoor ik het ze betaald wil gaan zetten en ze overhoop knal

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

In de missie Explosive Situation reed ik over de snelweg en ineens was ik helemaal omsingeld door auto's.

Ik denk: "Lol, die laat ik even op elkaar botsen." Dus ik wil paniek zaaien, door op een auto te schieten.

Dus ik schiet op de Taxi links van me. Maar ik raak de gastank! En ik sta zo dichtbij dat mijn auto gelijk onploft! Mission Failed!

In de missie Sweet's Girl heb ik iedereen uitgemoord, een auto gepakt voor 4 personen en ik rij ze naar huis.

Ineens hoor ik een vliegtuig.. BAM! Mission Failed omdat er een Rustler op me neergestort is!

Achteraf gezien is dat supervet, maar ik vond die missie heel moeilijk dus ik was best boos xD

Bewerkt: door De Plag
Link to comment
Delen op andere websites

hierboven: :schater:

ontopic: ik heb weleens een misie moeten doen weet helaas niet meer welke :7 en ik was bijna klaar en moest iets doen met een bazooka ik schoot...aleen op me hulpje.

ik wist aleen niet dat hij dus mijn hulpje was en hij was niet dood en heb hem dood geknalt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...