Jump to content

Stomme en domme blunders


dynastus

Recommended Posts

- Topic samengevoegd met een gelijkwaardig variant. -

In de tijd dat ik GTA: San Andreas nog zeer intensief speelde, was ik ook een held in het maken van blunders tijdens missies. Denk bijvoorbeeld aan het oplazen van andermans voertuig en de explosie groter werd dan verwacht, met als gevolg dat ik zelf ook wasted ging. Je kent het wel.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    5

  • GTA Monster

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Steel Dogg

    3

tja de domme foutjes zoals niet opslaan na een missie, en zo dood gaan of afsluiten.

maar die idiote catalinamissie dat jeop die quads die shit moet volgend, ik ben bijna bij het einde, oppeens bestuit ik om die brug even mooi te gaan nemen met een barrel rol, en jahoor ik maak een mooie barrel rol, maar val op me kop op een politieagent, dus 2 sterren, ,komt er zo'n agent aan, ik schiet met een AK 47 op die agent, staat catalina opeens op, tussen mij en die agent... pop....

Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA is zo leuk om blunders te krijgen :D

Voor 1 makkelijke missie ben ik 7 keer doodgegaan :schater:

Alleen omdat ik met bommen wilde experimenteren hoe mensen

erop reageren.

Maarja, ik moet steeds opnieuw andere mensen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten hier echt een paar legendarische fouten bij joh

Ik wou een keer kijken hoe lang het met de Hydra duurt om heel SA langs te vliegen.

Vlieg dus per ongeluk boven het militaire gebied van SF, ontwijk de luchtafweergeschut op geniale wijze en vlieg weer door.

Op een gegeven moment ben ik wel geraakt en ontplof ik bijna. Maar ik vlieg tog door. Toen vond ik het welletjes en sprong uit me vliegtuig... Boven Area 69. KABOEM!KABOEM!KABOEM!

Bewerkt: door De Plag
Link to comment
Delen op andere websites

wel alles is dom ma ik heb toch wel het meeste domste stomste watdanook meegemaakt ik wou wat stoeffen bij vrienden door te zeggen da ik iets kan dat zei niet kunnen dat in de lucht op je moto springen wat dee ik ik pak een nrg-500(beste moto ooit) ik rij naar die brug en rij naar boven ik stop op dat topje en zet mijn moto aan die kant om te duwen hé ok nu komt het ik stap op mijn moto(zeer perongeluk) en ik d8 ach nie erg ik stap er weer af wat gebeurt hoe dom da manneke ook is die stapt af aan de andere kant van de moto dus ik val en toen ik omhoog vloog(jetpack) was hij weg wat dee ik om te lachen ik sprong eraf ik vlieg in het water en leef nog maar!! MAAR wat ligt daar rarara mijn kreng van een moto aarrgghhh da was zou erg zo belachelijk tis nie menselijke :duh::duh:

Bewerkt: door gtastunter
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ergste fout was dat ik riot cheat had gebruikt en dus in die missie waarbij madd dog van het dag af sprong steeds meteen sprong.

En ik moest dus helemaal opnieuw beginnen. :cab:

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

In de missie Farwell, My Love wou ik bij het water daar een andere auto inhalen toen ging ik iets teveel tegen de wal aan en maakte ik een soor zijwaardse draai door die halfe cirkel. Toen bleef ik doorrijden opzij, weet ook niet waarom, en toen op het hoogtste punt viel ik naar benden op mijn kom. Ik hoop dat je het begrijpt, want het is moeilijk uitteleggen.

Greetz X-boy

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie Farwell, My Love wou ik bij het water daar een andere auto inhalen toen ging ik iets teveel tegen de wal aan en maakte ik een soor zijwaardse draai door die halfe cirkel. Toen bleef ik doorrijden opzij, weet ook niet waarom, en toen op het hoogtste punt viel ik naar benden op mijn kom. Ik hoop dat je het begrijpt, want het is moeilijk uitteleggen.

Greetz X-boy

Hmm, ja dit is moeilijk te begrijpen....... :Y

Mijn ergste blunders kwamen wel voor (ik ben zeker niet de enige) bij Farewell my love, bij de 'halve maan bocht'. Als je die niet een beetje fatsoenlijk neemt vlieg je zo de berg af. Ook bij dat stukje waar je eerst naar beneden gaat (en flink wat vaart maakt) en dan over een gammel bruggetje heen moet is het vaak mis gegaan en lag mijn auto lekker in het water :7

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gisteren iets doorslag wekkend doms gedaan :tu:

Men neme:

een AT-400

een gekke piloot

een legerbasis

een woestijn

Ik vloog met mij AT-400 op zijn kop over area 69 volle kracht terwijl ik beschoten werd, ik storte neer in den woestijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn allerdomste fout was:

Ik rij op de LV snelweg ,ik stop effe en stap uit,om effe wat headshots te doen ,khad nog een klein beetje health word ik opeens vol geraakt door zo n vlugtende taxi

WASTED :schater::schater::schater:

Bewerkt: door GTA-Master100
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...