dupree Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) mijn domste fout was dat ik alle unieke stuns had gedaan en dat was het laatste voor de 100 procent en had vergeten te saven. Bewerkt: 12 november 2007 door dupree Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 De domste fout dat je maar kunt bedenken is dat je savegame wist/ eroverheen savet. Dommer kan écht niet Reageren
Pitbull Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 mijn domste fout was dat ik alle unieke stuns had gedaan en dat was het laatste voor de 100 procent en had vergeten te saven. Voor de volle 100% moet je de stunts niet doen... Mijn domste fout: Ik had San Andreas uitgespeeld, niet voor 100% maar toch, en ik wou eens opnieuw beginnen...Sla ik mijn opnieuw-begonnen-spel toch over het uitgespeelde zeker Reageren
tjoef Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) Soms ben ik zo een grote stunt aan het "voorbereiden". Ik neem dan een lange aanloop en kijk of ik niet van de schans afgeweken ben en dan neem ik de aanloop en dan... knal ik tegen een passerende bus @ Wizard: Dat is zo erg toch niet, je verliest toch geen missies als je "Wasted" bent. Bewerkt: 3 december 2007 door tjoef Reageren
Jay; Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Mijn domste; Ik nam 3 homies van me mee om lekker te gaan rijde.. 1 Kwam mee de auto in en de 2 andere bleve staan. Ik was wel een half uur bezig om ze erin te krijge.. bleek gewoon dat de auto wel een achterbank had maar dat er alleen voorin mensen inkonde.. (Heb die homies uit woede neergeknald, zielig ) Reageren
The Wizard Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Mijn domste blunder is uit een auto springen en toen kwam ik er onder en het ergste was nog ik had al veel missies gedaan en niet gesaved Reageren
Picaku Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 ik weet nog da ik een auto met een satchel op de snelweg zette... Al die auto's knalle erop... Blaas ik die auto's op, vliegt een van de auto's die ook opgeblaze werd naar me toe, eigenlijk wou ik wegrennen voor de explosie, maar een van de deuren van een exploderende auto vloog tegen me aan, toen lag ik daar met een vlammende auto naast me. Ik kon ff nie meer opstaan...en ik ging voor de 100%+nooit meer wasted. P.S. had ik maar 3 missies eerder moeten save Reageren
moechy Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 mijn domste fout was dat ik alle unieke stuns had gedaan en dat was het laatste voor de 100 procent en had vergeten te saven. Voor de volle 100% moet je de stunts niet doen... Mijn domste fout: Ik had San Andreas uitgespeeld, niet voor 100% maar toch, en ik wou eens opnieuw beginnen...Sla ik mijn opnieuw-begonnen-spel toch over het uitgespeelde zeker Ja idd had ik ook.Het was volledig uitgespeeld save ik erover.Heb die missie's van zero overgeslagen. Reageren
jorrick Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ikke zat in de missie : are you going to san fierro,dat je die plantage in de fik moet steke en dan steek ik prongelijk the truth in de fik met me vlammewerper das was niet zo handig Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) heb mijn vriendin vermoord maar niet 1 keer maar egt 3 keer achter elkaar en dat allemaal perongeluk het was ook nogal kansloos om met 5 sterren wanted level een date te doen Bewerkt: 5 december 2007 door powerpats Reageren
killerfragger Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 op enter druken terwijl ik geen parachut had :0 (had de train nog niet gedaan ) Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ik had zo'n domme blunder, ook met die missie van: Are You Going To San Fierro. Ik schoot de helikopter uit de lucht alleen hij viel boven op De Truth... Tijmentje5 Reageren
hielkeh Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Heel lang geleden in de missie Are you going to San Fierro stak ik eerst The Truth in brand en in poging 2 reed ik zijn Mothership het water in. Reageren
Maikie_G Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) een vriend beweerde een keer dat hij beter zou zijn met vliegen in SA waar dus geen reet van klopt... dus toen gingen we om uit te zoeken wie beter was vliegen... in de Hydra... wie de gevaarlijkste stunts kan zonder te crashen... met als objectief waarnemer mijn broer... vloog ik 90 graden gedraaid (dus haaks op de horizon) vlak langs een rotswand... kwam er een trein uit de tunnel in die rotswand... PETS BOEM, weg Hydra... en een andere keer... bij die missie dat je Mike Toreno die in de helikopter zit achterna moet met een bazooka en een BF-400... ik denk... ik weet hoe hij gaat vliegen... ik rij via een kortere weg voor hem uit, hij ging inderdaad zo vliegen... dus ik stap af, richt, knal em neer... valt dat wrak op mijn hoofd... PETS BOEM, weg CJ Bewerkt: 6 december 2007 door Bling Lettertype naar normaal veranderd. Reageren
leettjuh Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik had End of Line bijna klaar, maar m'n auto rookte erg, dus deed ik de ''auto repareer'' cheat, ontplof ik! En i kwist niet dat je dan weer bij floor 4 ofzo verder kon, dus moest ik helemaal overnieuw! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.