Jump to content

Stomme en domme blunders


dynastus

Recommended Posts

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    5

  • GTA Monster

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Steel Dogg

    3

mijn domste fout was dat ik alle unieke stuns had gedaan en dat was het laatste voor de 100 procent en had vergeten te saven.

Voor de volle 100% moet je de stunts niet doen... ;)

Mijn domste fout: Ik had San Andreas uitgespeeld, niet voor 100% maar toch, en ik wou eens opnieuw beginnen...Sla ik mijn opnieuw-begonnen-spel toch over het uitgespeelde zeker :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Soms ben ik zo een grote stunt aan het "voorbereiden". Ik neem dan een lange aanloop en kijk of ik niet van de schans afgeweken ben en dan neem ik de aanloop en dan... knal ik tegen een passerende bus :duh:

@ Wizard: Dat is zo erg toch niet, je verliest toch geen missies als je "Wasted" bent.

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mijn domste; Ik nam 3 homies van me mee om lekker te gaan rijde..

1 Kwam mee de auto in en de 2 andere bleve staan. Ik was wel een half uur bezig om ze erin te krijge..

bleek gewoon dat de auto wel een achterbank had maar dat er alleen voorin mensen inkonde..

(Heb die homies uit woede neergeknald, zielig ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet nog da ik een auto met een satchel op de snelweg zette...

Al die auto's knalle erop... Blaas ik die auto's op, vliegt een van de auto's die ook opgeblaze werd naar me toe, eigenlijk wou ik wegrennen voor de explosie, maar een van de deuren van een exploderende auto vloog tegen me aan, toen lag ik daar met een vlammende auto naast me. Ik kon ff nie meer opstaan...en ik ging voor de 100%+nooit meer wasted.

P.S. had ik maar 3 missies eerder moeten save

Link to comment
Delen op andere websites

mijn domste fout was dat ik alle unieke stuns had gedaan en dat was het laatste voor de 100 procent en had vergeten te saven.

Voor de volle 100% moet je de stunts niet doen... ;)

Mijn domste fout: Ik had San Andreas uitgespeeld, niet voor 100% maar toch, en ik wou eens opnieuw beginnen...Sla ik mijn opnieuw-begonnen-spel toch over het uitgespeelde zeker :-(

Ja idd had ik ook.Het was volledig uitgespeeld save ik erover.Heb die missie's van zero overgeslagen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb mijn vriendin vermoord maar niet 1 keer maar egt 3 keer achter elkaar en dat allemaal perongeluk :duh:

het was ook nogal kansloos om met 5 sterren wanted level een date te doen

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

een vriend beweerde een keer dat hij beter zou zijn met vliegen in SA waar dus geen reet van klopt...

dus toen gingen we om uit te zoeken wie beter was vliegen...

in de Hydra... wie de gevaarlijkste stunts kan zonder te crashen...

met als objectief waarnemer mijn broer...

vloog ik 90 graden gedraaid (dus haaks op de horizon) vlak langs een rotswand...

kwam er een trein uit de tunnel in die rotswand...

PETS BOEM, weg Hydra... :muur:

en een andere keer... bij die missie dat je Mike Toreno die in de helikopter zit achterna moet met een bazooka en een BF-400... ik denk... ik weet hoe hij gaat vliegen... ik rij via een kortere weg voor hem uit, hij ging inderdaad zo vliegen... dus ik stap af, richt, knal em neer... valt dat wrak op mijn hoofd...

PETS BOEM, weg CJ :muur:

Bewerkt: door Bling
Lettertype naar normaal veranderd.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik had End of Line bijna klaar, maar m'n auto rookte erg, dus deed ik de ''auto repareer'' cheat, ontplof ik!

En i kwist niet dat je dan weer bij floor 4 ofzo verder kon, dus moest ik helemaal overnieuw!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...