Jump to content

Stomme en domme blunders


dynastus

Recommended Posts

ik dan: ik spawn een andromade en ik vlieg met dat wisselende camera ding dat de camera eronder zit of erboven. ik denk aa lekker een endje vliegen en dan: een huisje boompje beestje:

dus ik ontwijk een vogel ram tegen de top van een boom sodeflikker op een huis doei andromada ik loop weg kom terug andromada licht er nog en ik sluit het spel doei spel. ik start het spel weer op naar ff lekker de gta3 helikopters erin te modden en ik heb geluk bij en ongeluk

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    5

  • GTA Monster

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Steel Dogg

    3

Ik ging skydiven en ik doe mijn parachute open: CJ trekt aan het touwtje en Hij staat rectop in de lucht alsof hij een jetpack vast heeft alleen ik zie geen jetpack en geen parachute. SPLAT!

Later kreeg ik het nog eens en toen zag ik wel een parachute maar ik ging even hard naar beneden.

Ik vind dit wel leuk want in het echte skydive gebeurd dit ook wel eens!

Bewerkt: door boas
Link to comment
Delen op andere websites

ik dan: ik spawn een andromade en ik vlieg met dat wisselende camera ding dat de camera eronder zit of erboven. ik denk aa lekker een endje vliegen en dan: een huisje boompje beestje:

dus ik ontwijk een vogel ram tegen de top van een boom sodeflikker op een huis doei andromada ik loop weg kom terug andromada licht er nog en ik sluit het spel doei spel. ik start het spel weer op naar ff lekker de gta3 helikopters erin te modden en ik heb geluk bij en ongeluk

Waarom zou je een vogel ontwijken? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging skydiven en ik doe mijn parachute open: CJ trekt aan het touwtje en Hij staat rectop in de lucht alsof hij een jetpack vast heeft alleen ik zie geen jetpack en geen parachute. SPLAT!

Later kreeg ik het nog eens en toen zag ik wel een parachute maar ik ging even hard naar beneden.

Ik vind dit wel leuk want in het echte skydive gebeurd dit ook wel eens!

Dat komt me bekend voor :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik vloog lekker laag met m'n hydra beetje over die bossen tot opeens m'n vliegtuig ontploft. ik natuurlijk van: okeeee..???,vlak voordat m'n scherm zwart werd met: Wasted erop verscheen er nog een boom :N ik ging kennelijk sneller dan de pc de bomen kon laden :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een blunder waarik eigelijk niks aan kon doen... Ik wou wat geld kwijtraken dus ging naar de paarderaces en zetten een miljoen in op het slechtste paard... wint hij nog ook kreeg ik het meer dan dubbel terug :bonk:

En een keertje klikte ik in plaats van op 'load game' op 'delete game' en dacht dat ik mijn bijna 100% savegame ging laden :-(

Link to comment
Delen op andere websites

mijn domste blunder ooit was dat ik van dat hoge gebouw in las venturas afsprong met een parachute die staat erbovenop in emerald isle dus ik sprong met parachute en kwam op dat iets lagere dakje bam dood:p wasted

Link to comment
Delen op andere websites

Een domme blunder is dat ik een keer mijn savegame per ongeluk heb weggeklikt :7

Verder heb ik ook eens een keer de Riot cheat gebruikt, waardoor ik niet meer verder kon komen bij de missie: Madd Dogg :puh:

Dat was het wel zo'n beetje :Y

Meer komt er niet in me op :)

El Condor

Link to comment
Delen op andere websites

ik was een keertje aan het ontsnappen van de politie op een sanchez.

En toen ging een auto de hoek om en ik ging rechtdoor, dus ik knal tegen die auto aan.

Schieten die smerissen me meteen dood: WASTED!

Bewerkt: door -GoldWing-
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er een paar:

1. Dat ik dacht dat ik een tram kon stelen dus ik ervoor staan om te laten stoppen uiteindelijk reed de tram me dood (ik had veel moeilijk te krijgen wapens bij) :schater::schater:

2. In de missie 'End of the Line proberen Sweet te redden door Tenpenny's wagen met een cheat op te blazen

3. Proberen Territory Glitch te doen. na een uur of 2 vliegen ben ik gestopt later kwam ik erachter dat die niet werkt bij platinum

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Heb ook wat voorgehad:

1. Was bezig met missie Madd Dogg's mansion of hoe die ook noemt voor OG LOC. Toen ik binnen kwam, steek ik die vent natuurlijk neer, maar wat dan? kwam die vent van aan dat zwembad gewoon aangelope (terwijl dat normaal niet kan) Waarschijnlijk bug, en schiet ie me dood. Maar wat ik dan raar vond was, dat er op het scherm kwam: Mission Passed.

Link to comment
Delen op andere websites

Je wilt het niet weten, hahahah. Ik probeerde op de PS2 een keer mijn savefile naar die van een vriend z'n memory card over te zetten om dat hij vóór een moeilijke en ik had die al uitgespeeld. Maar in plaats van op ''Copy'' te drukken, drukte ik op ''Delete''. Dit gebeurde toen ik ongeveer op de helft was.

Nog veel erger: Ik wou een keer het zelfde doen maar toen had ik de StoryLine net uitgespeeld..... vul maar aan!

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht dat miniguns ook een rhino kunne verniele... DA DOEN ZE DUS NIE!! :ch: en naturrlijk was da et enigste wapen dat ik nog niet had leeggeschoten... maar allez die gaste int market hospital ebbe geen wapens kunne afpakke:p

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...