Donwell Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik wil SA spelen, en dan staat er een zwart scherm en linksbovenin komt dan een hoekje te staan (de linker en bovenkant van een vierkant). Wie weet wat dit is? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Is het spel er ineens mee gestopt, of heeft hij het nooit gedaan? Een aantal oplossingen: - Kijk na of je computer aan de gestelde eisen voldoet. (Blz. 3 van de handleiding) - Verwijder het bestandje gta_set in je San Andreas User Files map. - Installeer het spel op nieuw - Maak je DVD'tje schoon - Scan je computer oop virussen/spyware Dit zijn een aantal eenvoudige oplossingen. Als het spel het dan nog niet doet, is er een kans dat het aan je PC ligt. Dan kun je het beter vragen in het San Andreas hardware problemen forum. Veel succes! Bewerkt: 4 juni 2006 door Flying Dutchman Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Vanmiddag heb ik hem voor het laatst gespeeld en toen werkte hij nog prima, maar toen ben ik gestopt en heb ik nieuwe dingen geïnstalleerd, denk je dat het daaraan ligt? Bewerkt: 4 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Foxr Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Nieuwe dingen voor SA -> Mods? Of gewoon iets anders? Firewall? Antivirus? Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Moved naar SA hardware problemen Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Vanmiddag heb ik hem voor het laatst gespeeld en toen werkte hij nog prima, maar toen ben ik gestopt en heb ik nieuwe dingen geïnstalleerd, denk je dat het daaraan ligt? In 1 van de dingen die je geinstallerd heb zit dus het probleem. Wat Foxr ook al vroeg: wat heb je geinstalleerd? Als we dat weten kunnen we je veder helpen. Wat je in ieder geval al kan doen is dat geinstallerde te uninstalleren en kijken of hij het weer gewoon doet. Succes ermee, Ikkes Reageren
ikt Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Kan je een Screensot plaatsen? Ik weet namelijk niet wat je bedoelt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Is je dvd wel schoon genoeg? Ik had ook een keer geheel zwart toen was hij gewoon vies... Verder heb ik ook wel eens dat heel het beeld naar rechts onder verhuist. Dus je ziet maar een gedeellte. Als je dit hebt, kan je ook geen screen maken want dan pakt hij heel het beeld. Gewoon even je pc opnieuw opstarten en je dvdrom er van tevoren uithalen, dan doet hij het weer bij mij. Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.