Jump to content

sa werkt nie?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil SA spelen, en dan staat er een zwart scherm en linksbovenin komt dan een hoekje te staan (de linker en bovenkant van een vierkant). Wie weet wat dit is?

Geplaatst: (bewerkt)

Is het spel er ineens mee gestopt, of heeft hij het nooit gedaan?

Een aantal oplossingen:

- Kijk na of je computer aan de gestelde eisen voldoet. (Blz. 3 van de handleiding)

- Verwijder het bestandje gta_set in je San Andreas User Files map.

- Installeer het spel op nieuw

- Maak je DVD'tje schoon

- Scan je computer oop virussen/spyware

Dit zijn een aantal eenvoudige oplossingen. Als het spel het dan nog niet doet, is er een kans dat het aan je PC ligt. Dan kun je het beter vragen in het San Andreas hardware problemen forum.

Veel succes!

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst: (bewerkt)

Vanmiddag heb ik hem voor het laatst gespeeld en toen werkte hij nog prima, maar toen ben ik gestopt en heb ik nieuwe dingen geïnstalleerd, denk je dat het daaraan ligt?

Bewerkt: door TcT MafIosO
Geplaatst:
Vanmiddag heb ik hem voor het laatst gespeeld en toen werkte hij nog prima, maar toen ben ik gestopt en heb ik nieuwe dingen geïnstalleerd, denk je dat het daaraan ligt?

In 1 van de dingen die je geinstallerd heb zit dus het probleem. Wat Foxr ook al vroeg: wat heb je geinstalleerd? Als we dat weten kunnen we je veder helpen.

Wat je in ieder geval al kan doen is dat geinstallerde te uninstalleren en kijken of hij het weer gewoon doet.

Succes ermee,

Ikkes

Geplaatst:

Is je dvd wel schoon genoeg? Ik had ook een keer geheel zwart toen was hij gewoon vies...

Verder heb ik ook wel eens dat heel het beeld naar rechts onder verhuist. Dus je ziet maar een gedeellte. Als je dit hebt, kan je ook geen screen maken want dan pakt hij heel het beeld. Gewoon even je pc opnieuw opstarten en je dvdrom er van tevoren uithalen, dan doet hij het weer bij mij.

Groetjes, Dutchy3010

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...