ACID Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 hoi, ik heb een paar muziek nummers op me computer staan, en als ik die wil afspeeln heb ik codecs nodig, dus ik ben op zoek naar een gratis muziek player die alle voormaten afspeelt en ook waar ik codecs voor kan downloaden waar kan ik hem downloaden ? (p.s. ik heb verschillende muziek players op me computer en die hebben allemaal codecs nodig, als ik ACE Mega Codecs Pack download doet ze het nog steeds niet) Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 het zou helpen als we wisten wat voor extensie de muziekbestanden hebben. Reageren
Goliat Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 VLC Media player heeft zo'n beetje alle codecs al inbegrepen. VLC Media Player Ik heb er zelf trouwens goede ervaringen mee, daarnaast is het gratis. Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ken je winamp niet ofzo? kun je tallloze soorten mee afspelen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Winamp is inderdaad een prima media-speler. Er is een gratis versie verkrijgbaar, maar ook een betaalde. De gratis versie bevat gelukkig meer dan je nodig hebt als je af en toe een liedje wilt luisteren. Winamp is een zeer compleet pakket, en als je meer wilt kun je honderden plugins (zoals skins) gratis downloaden. Winamp is op deze site te downloaden. Op die site vind je ook de plugins. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 iTunes hier kan je hem downloaden! Reageren
ACID Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 itune en winamp ken ik wel dat gebruik ik nu ook, maar daar krijg ik die paar nummers ook niet mee afgespeeld. ik ha gewoon vlc media player ff proberen Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Of je download Mediaplayer 11 Beta Volledig gratis. Het enige is dat je een legale versie van Windows OS moet hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.