San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Onderwerp: Jessica Alba Soort onderwerp: Freestyle Size onderwerp: Max 500x200 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: A.S.A.P Ik zet deze in:
Silverwing Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik wil wel, ik begin er zo aan. EDIT - Let the battle begin! Silverwing General Lee
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Het stemmen kan beginnen! Stemmen tot 7 juni. (Ik post dit even, anders weet niemand dat deze battle al loopt. ) Silverwing, heel veel succes.
deagle Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Mijn stem gaat naar GL. Waarom? Omdat het bji Silverwing maar een gewone render is met een gewoon effect en gewone tekst. Bij GL zijn er veel meer effecten . Chapeau.
Jowx Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar GL.Waarom? Omdat het bji Silverwing maar een gewone render is met een gewoon effect en gewone tekst. Bij GL zijn er veel meer effecten . Chapeau. Net alsof je aan de sig kan zien hoeveel er aan gedaan is, Silverwing steekt meestal veel tijd in zijn signatures en gebruikt ook veel effecten. Mijn stem gaat naar Silverwing Waarom? Omdat ik die mooier vindt dan die van General Lee, de tekst is erg leuk gedaan op het strand. Bij GL is de tekst het enigste lelijke van zijn plaatje, de rest is wel mooi. Bij Silverwing klopt alles en die krijgt daarom ook mijn stem. Beiden erg goed werk btw! Bewerkt: 5 juni 2006 door Jowx
Silverwing Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Sorry, hier wil ik wel op reageren. Van wat kan jij zien dat er weinig effecten aan gedaan zijn? En wat bedoel je met een gewone render? Het is toch beide Jessica Alba. Ik ben er zeker van dat er in ons beide sigs even veel effecten zitten, dus dat vindt ik echt geen goede reden. (Vat dat niet op dat ik niet tegen mijn verlies kan, want dat is helemaal niet zo, maar ik wil wel deftige kritiek..) @Nicsan
Grove St. Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Mijn stem gaat naar GL. Waarom? Omdat het bji Silverwing maar een gewone render is met een gewoon effect en gewone tekst. Bij GL zijn er veel meer effecten . Chapeau. Net alsof je aan de sig kan zien hoeveel er aan gedaan is, Silverwing steekt meestal veel tijd in zijn signatures en gebruikt ook veel effecten. Mijn stem gaat naar Silverwing Waarom? Omdat ik die mooier vindt dan die van General Lee, de tekst is erg leuk gedaan op het strand. Bij GL is de tekst het enigste lelijke van zijn plaatje, de rest is wel mooi. Bij Silverwing klopt alles en die krijgt daarom ook mijn stem. Beiden erg goed werk btw! Silverwing krijgt mij stem
Achille Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Die van GL vind ik mooier , jammer Silverwing..
DaBeast Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Mijn stem gaat naar.... GL. Omdat hij het mooier heeft gemaakt, tekker tech achtig. Ook mooiere render . Silverwing zijn is ook wel mooi, aleen vind ik de effecten minder goed passen. Naja, mijn stem gaat dus naar GL. Greetz
Giorgo Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik stem voor Silverwing. Niet om de sigs.. maar C4d word ik een beetje beu. Maar ook door het font van GL, jullie sigs zijn beide even mooi, maar GL's font kon beter. Daarom : SW +1.
Bling Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Mijn stem gaat naar GL, omdat ik de sig van Silverwing iets aan de lichte kant vind. Ik vind de kleuren in de sig van GL wat beter verdeeld. Enig nadeel van de sig van GL is dat het lettertype wat onduidelijk is. Maar zoals ik al zei, mijn stem gaat naar GL
.Syfes Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ik stem op:Generel Lee[/font],sorry silverwing maar general lee is juist een klein beetje beter
RonaldVC Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik stem op Silverwing. De reden daarvoor is dat ik die van Silverwing weer eens wat anders vind. Leuke keuze voor de achtergrond, en de render is erg leuk in de signature verwerkt. Vooral omdat Jessica er ook uitziet alsof ze op een strand is (nat haar, bikini), past het zo goed bij elkaar.. De tekst vind ik leuk gedaan, al denk ik dat het beter zou staan als er een beetje een liggend effect in zit. Ik bedoel, dan lijkt het nog meer alsof de tekst op het strand ligt. Verder is de signature goed afgewerkt en kan ik zo geen minpuntjes vinden. Die van General Lee is welliswaar ook goed gelukt, maar ik vind hem een beetje saai. Minpunt vind ik de tekst, tenminste het font vind ik niet mooi, het is te groot en het valt teveel op. Die groenachtige filter over de sig heen vind ik ook niet zo mooi, die komt niet zo goed uit met de render.. Het zijn een paar kleine minpuntjes want voor de rest ziet de sig er mooi uit. Vandaar dus, mijn stem naar Silverwing.
Rullez Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ik stem op Silverwing die hebt mooieren effecten
Dizzee Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Mijn stem gaat ook naar Silverwing. Het enige minpunt dat ik vind, is dat Jessica teveel ingeblend is. De effecten op haar gezichten mochten wat minder zichtbaar geweest zijn. Voor de rest Bij general lee is de render dan weer te weinig ingeblend. Het is alsof de render er gewoon opgezet is en er een C4D overgezet is langs de rechterkant. Sommige delen vind ik ook overcontrasted en teveel gesharpened. Je ziet ook op sommige plaatsen stukjes van blauwe C4D steken. Je had die beter een andere kleur gegeven met CTRL + U.
Recommended Posts