P-Jamma Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ook mijn Stem gaat naar General Lee... Het Design van Silverwing is prima gelukt, alleen is (zoals Dizzee al zei) Jessica veel te veel Ingeblend..
DaddyPimp Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik stem voor Da General, die van Silverwing vind ik een beetje raar.. Het lijkt net of ze in een sauna zit door al die rook effecten achtig iets..
Flame^ Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Mijn stem gaat naar GL. Waarom? Omdat het bji Silverwing maar een gewone render is met een gewoon effect en gewone tekst. Bij GL zijn er veel meer effecten . Chapeau. Net alsof je aan de sig kan zien hoeveel er aan gedaan is, Silverwing steekt meestal veel tijd in zijn signatures en gebruikt ook veel effecten. Mijn stem gaat naar Silverwing Waarom? Omdat ik die mooier vindt dan die van General Lee, de tekst is erg leuk gedaan op het strand. Bij GL is de tekst het enigste lelijke van zijn plaatje, de rest is wel mooi. Bij Silverwing klopt alles en die krijgt daarom ook mijn stem. Beiden erg goed werk btw! Niets aan toe te voegen, Silverwing dus .
DJ-TQM Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Allemaal heel mooi, maar GENERAL LEE vind ik mooier
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik geef me gewonnen, ik heb geen zin meer om verder te battlen. Sluit dit topic maar, en geef maar een punt aan Silverwing.
Silverwing Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik geef me gewonnen, ik heb geen zin meer om verder te battlen.Sluit dit topic maar, en geef maar een punt aan Silverwing. Jammer dat je niet meer wilt battlen, het liep anders wel heel spannend...
Slimm Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Eigenlijk doen we hier niet aan, maar valt nu weinig tegen te doen. 1 Punt voor Silverwing, 1 eraf bij General Lee. Closed.
Recommended Posts