Donwell Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik heb GTA even gedeïnstalleerd, maar is img tool nog hetzelfde? anders zit ik straks voor niks alles te vervangen! Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Als jij je GTA opnieuw geinstaleerd hebt is je GTA3.img vervangen door een nieuwe GTA3.img. Deze nieuwe GTA3.img is helemaal schoon dus er zitten niet gemodde bestanden tussen. Als je voor de deinstallatie gemod hebt zijn die gemodde bestanden er dus uit. Nu kan je weer gewoon je hele GTA3.img opnieuw modden, je kan het beste wel even een backup van je GTA3.img maken zodat je altijd nog de nieuwe hebt als je spel crash door een vervangen bestand. Om GTA3.img te backuppen druk je er met rechtermuisknop op en druk je op kopieren, dan ga je naar een andere map en daar plak je hem. Zo'n map kan je het beste GTA Backup files noemen. Kan een mod+ dit naar Textures & Modelling Help verplaatsen? Bewerkt: 5 juni 2006 door Typhoon Reageren
Donwell Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Dat weet ik allemaal wel, maar ik heb ook eens gehad dat ik hem opnieuw heb geïnstalleerd, en toen bleef alles (die mods dus) staan! Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Hmm, Als dit nu ook zo is moet je eerst je GTA3.img verwijderen en dan je spel opnieuw instaleren. Heb je dat al eens geprobeert? Als je GTA3.img eerst verwijderd zijn die gemodde bestanden er zeker uit. Reageren
Donwell Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Dus alles staat er nog in!!! Reageren
Proximitus Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 dat kan men zo niet zien.. Jij bent de enige die dat kan bekijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.