Timmieboy Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 Hallo, Ik wil de savegame 100% van Joriz. Maar, ik heb hem gedownload, en dan? Waar moet ik de save game in zetten, in welk mapje in GTA VC?? Kan iemand mij helpen? Gr. Tim (Timmieboy) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 Pak deze save game uit in de map C:\..\Mijn documenten\GTA Vice City User Files Daarna kan je hem makkelijk in GTA Vice City openen door op LOAD GAME te drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timmieboy Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 Pak deze save game uit in de map C:\..\Mijn documenten\GTA Vice City User FilesDaarna kan je hem makkelijk in GTA Vice City openen door op LOAD GAME te drukken Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.