Bowser34 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Hoi allemaal ik heb het spel al uitgespeelt en alle territory`s in LS vrijgespeelt maar ik snap de gang territory`s niet in SF & LV ik zie geen een ballas rond lopen heeft iemand een cheat over meer ballas (liefste voor PS2) Groetjes Reageren
Velaro Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Hey Bowser34, Alleen in LS zijn er Gang Territorys. In Las Ventures en/of San Fierro zul je geen Ballas of Vagos zien rondlopen. Wel zie je andere Gangs, maar daar kan je geen wars mee doen. Wél had je een Topic waarin stond hoe je ook Gang Territorys in SF kunt krijgen, of dit ook in LV is weet ik niet. Ps: Dit hoef je hier niet te plaatsen, dit kan je plaatsen in het San Andreas Missie Hulp Forum Bewerkt: 5 juni 2006 door Velaro Reageren
Bling Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) De Ballas gang komt alleen in Los Santos voor, niet in SF en LV. Er is wel een glitch dat er ballas rondloopt in SF. Edit: Velardo was me voor Bewerkt: 5 juni 2006 door Bling Reageren
Bowser34 Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Maar de kaart van mij staat bij LV helemaal paars Reageren
Juju Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Misschien heb je een bug ofzo. Bij mij is dit nooit geweest. Dus is SF en LV ook paars? Als dat zo is kan het bij mijn denken alleen een bug zijn Reageren
LBG Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Je kan de cheat onlyhomiesallowed intypen, dan zijn er gelijk heel veel maar ik weet niet of dat zo verstandig is want die kan je mischien ook niet meer wegkrijgen. Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Er is inderdaad een bug waardoor je meer gang-territories kan krijgen. Wanneer je heel ver weg vliegt van San Andreas, ontstaat de glitch dat er meerdere gang-territories vrijkomen, dat kan in Las Venturas gebeuren, of in San Fierro. In de missie 'Saint Mark's Bistro' vlieg je een heel eind af van San Andreas, en daardoor ontstaat er al zoiezo een extra gang-territorie. Meestal ontstaan deze als eerste óf in het plaatsje Bayside, of op het Easter Bay Airport (Vliegveld van San Fierro). Dus wanneer je alle gang-territories in Los Santos al hebt veroverd, en je wilt graag er nog méér veroveren, dan moet je je de oceaan op gaan, ver van San Andreas af. Misschien kan je het beste hiervoor de Shamal pakken, ga in elk geval om zeker te weten dat de glitch werkt ongeveer een kwartier van San Andreas af vliegen. Daarna spring je uit het vliegtuig en laat je je verdrinken. Dan wordt je weer wakker bij een ziekenhuis ín San Andreas, en voilà; als het goed is zijn er nu extra gang-territories ontstaan! Maar als ik jou was zal ik het dan niet saven; het is immers altijd een glitch. Reageren
Bowser34 Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 maar hoe kan ik het dan overnemen? de kaart bij LV is paars en bij SF bij king`s alleen paars en er zijn ook gele territory`s maar je ziet ze mar 1x hoe krijg je er meer heeft iemand een cheat ervoor om meer ballas te krijgen een cheat voor de PS2 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 maar hoe kan ik het dan overnemen?de kaart bij LV is paars en bij SF bij king`s alleen paars en er zijn ook gele territory`s maar je ziet ze mar 1x Je kunt gangs overnemen door mensen die in een gele gang terrorotooriem aan te vallen. Als je 3 Vagos mannetjes vermoord krijg je er een war. Deze war bestaat uit 3 rondes, als je die alemaal overleeft, dan win je en heb je er 1 hood bij. hoe krijg je er meer Door alle gekleurde gebieden op je radar aan te vallen. heeft iemand een cheat ervoor om meer ballas te krijgen. een cheat voor de PS2 Ja hoor, dat is deze. Nu lopen overal gang members. Gangs nemen de straten over L2, Up, R1, R1, Left, R1, R1, R2, Right, Down. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.