Donwell Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Als ik de opdracht doe waar je de hydra moet stelen, verical bird, gaat er vaak een alarm af als óf een soldaat schiet, óf een mechaniek zet het alarm aan. Nou is het me gelukt zonder alarm weg te komen, maar toch komen die drie hydra's achter me aan! Klopt dit wel of niet? Reageren
Velaro Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ja, dit klopt. Die Hydra's komen altijd achter je aan Het valt toch oo wel serieus op dat er ineens een Hydra opstijgt he. Dat is gewoon een deel van de Missie. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Je kunt er twee kapot maken, dan krijg je er maar een achter je aan, ze staan ookop het dek, kijk maar eens, ze staan er altijd. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 De 3 Hydra's komen altijd achter je aan, als je wegvliegt met de gestolen Hydra staan er allemaal soldaten/agenten op het dek. Deze zien jou en dan later komen die Hydra's achter je aan. Als je die 2 Hydra's vernietigd die ook daar staan bij die hydra die je aat stelen krijg je alsnog een Hydra achter je aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.