Nemean^inf Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Heej,ik zoek een schiet spel, Je begint en je praat met een paar politie agenten voor dat je ergens een tunnel ingaat, Je loopt dan langs een paar mensen die aan het poolen zijn (Weet niet meer zeker) Op den duur zie je links een politie agent, die wordt neer geschoten, want die vecht met een andere kerel die schiet. Even later loop je langs een paar mannen die aan het pissen zijn, en daarna lopen je door tunnels enzo. Je wordt dus ook vaak beschoten. Mijn vraag is dus, hoe heet deze game? Bewerkt: 5 juni 2006 door -supremecars- Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Heej,ik zoek een schiet spel,Je begint en je praat met een paar politie agenten voor dat je ergens een tunnel ingaat, Je loopt dan langs een paar mensen die aan het poolen zijn (Weet niet meer zeker) Op den duur zie je links een politie agent, die wordt neer geschoten, want die vecht met een andere kerel die schiet. Even later loop je langs een paar mannen die aan het pissen zijn, en daarna lopen je door tunnels enzo. Je wordt dus ook vaak beschoten. Mijn vraag is dus, hoe heet deze game? *Mini bump* Sorry beetje een late reactie. Ik zat te denken aan Soldier of Fortune. Ik dacht daar direct aan omdat je aan het begin van het spel een soort filmpje te zien krijgt waar jij de hoofdpersoon (John Mullins staat te praten met wat agenten voordat jij een tunnel van een meterostation ingaat. Jij bent dus John Mullins, jij moet de boel redden omdat terroristen alles gekaapt hebben. Je begint het spel dus in de tunnel van het station. Als ik heel goed nadenk word er dan ook een agent door zijn kop geschoten, en de 2 mensen die aan het pissen zijn klopt ook. Dat doen ze dan tegen een muur aan als het goed is. Je moet dan heel dat ondergrondse station door en je word vaak beschoten, en je moet vaak schieten. Er komen dus veel dingen overeen met SoF en de punten die jij noemt: Begin van het spel voor een tunnel met agenten aan het praten - Klopt Agent word neergeschoten - Klopt Mesnen aan het poolen - Geen idee Vaak beschoten - Klopt Door tunnels lopen - Klopt Ik hoop dat ik gelijk heb! Reageren
erterer0 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Jip dit is soldier of fortune, een super hard spel... Maar het is een oud spel en kost niet meer zoveel, maar het is een best wel geweldadig spel, zoek maar op google afbeeldingen! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Bedankt, kga het gelijk halen, Is Sof 1 ook voor xp beschikbaar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.