[Baz] Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Mod is tijdelijk stil gelegt, ik heb er even geen zin in, ga later weer verder Hoi all Ik ben bezig met een kleine kart mod, het wordt gewoon een baan met karts erop en een paar missies, ik krijg hulp van Blaster27 De kleine racebaan is nu bijna af, alleen nog wat railingen en wat generics, natuurlijk moet er ook nog een tribunen ( schrijf je dat zo ? :$ ) bij en dan kunnen we eventueel Peds op die tribunen laten zitten. Ik wil er ook nog graag een paar gebouwtjes omheen hebben, niet met een intrieur ofzo maar gewoon wat leuke gebouwtjes zoals een automonteur ofzo, jullie begrijpen mij wel Hier komen wat Screens Nieuwe I hope you like it and Leave a Comment Baz Bewerkt: 16 juni 2006 door Baztiaan.gta Reageren
SWYV Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 lijkt me leuk die circuit, misschien een pitstop toevoegen naast de startbaan? Reageren
Juju Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Het lijkt me wel leuk Maar waar komt ie dan te staan in het spel? 1 puntje: Je hebt de Kurbstones (als je dat zo schrijft), net op de verkeerde kant gezet I.p.v binnen de baan, buiten de baan. Misschien kan je dat nog veranderen. Neem mij maar niet te serieus, veel verstand ervan heb ik niet. Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Die rood-witte dingen zijn idd verkeerd. Die zijn om te laten zien waar je de binnen bocht moet nemen en extra grip Reageren
[Baz] Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 ohw haha ik d8 juist dat het was voor dat als je doorglij ofzo ik zal er wel even naar kijke Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 De UVW van het zand zou ik als ik jou was nog even doen. En ook de rood-witte dingen zijn niet goed geUVWd. Verder ziet het er netjes uit, het heeft alleen niks bijzonders . Het is meestal ook leuk om te zeggen of hou voor Vice City of voor San Andreas is. Als hij voor San Andreas is word het lastig met die peds... Reageren
[Baz] Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Jorge, eerst ga ik het in VC zetten, dan zie ik wel verder over hoe en wat, die uvw is lastig, met die rood-wit dinge weet ik neit zo goed hoe ik die aan de binnekant krijg heeft iemand een oplossing ? Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Mooi Maar zoals gezegt die gekleurde vlakken zijn verkeerd. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 maak de mod mss. op een apart eiland Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Als je hem in VC wilt gaan zetten, moet je de Kart ook converteren naar VC. Verder zal ik nog wat meer relief aan het zan toevoegen, het ziet er nu veels te vlak uit Reageren
[Baz] Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) BB, ik ga hem toch maar voor SA maken, er zijn nu alweer updates ik ben bezig met hem in game te zetten, sorry geen zin om screens te laten zien, komt morge wel Bewerkt: 8 juni 2006 door Baztiaan.gta Reageren
Evan Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 leuk als ie voor vc is upload hem wel he Reageren
airwolf Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 maar waneer komt de mod uit want deze is wel erg leuk man Reageren
Timske Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Takelwagen erbij, gebruik je fantasie en je komt er wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.