Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mod is tijdelijk stil gelegt, ik heb er even geen zin in, ga later weer verder :Y

Hoi all

Ik ben bezig met een kleine kart mod, het wordt gewoon een baan met karts erop en een paar missies, ik krijg hulp van Blaster27 :) De kleine racebaan is nu bijna af, alleen nog wat railingen en wat generics, natuurlijk moet er ook nog een tribunen ( schrijf je dat zo ? :$ ) bij en dan kunnen we eventueel Peds op die tribunen laten zitten. Ik wil er ook nog graag een paar gebouwtjes omheen hebben, niet met een intrieur ofzo maar gewoon wat leuke gebouwtjes zoals een automonteur ofzo, jullie begrijpen mij wel :puh:

Hier komen wat Screens

preview4cx.jpg

preview23ym.jpg

preview38wk.jpg

preview46lb.jpg

Nieuwe

previeuw61rk.jpg

I hope you like it and Leave a Comment :)

Baz

Bewerkt: door Baztiaan.gta
Geplaatst:

Het lijkt me wel leuk :*D

Maar waar komt ie dan te staan in het spel?

1 puntje:

Je hebt de Kurbstones (als je dat zo schrijft), net op de verkeerde kant gezet :puh:

I.p.v binnen de baan, buiten de baan. Misschien kan je dat nog veranderen.

Neem mij maar niet te serieus, veel verstand ervan heb ik niet.

Geplaatst:

Die rood-witte dingen zijn idd verkeerd. Die zijn om te laten zien waar je de binnen bocht moet nemen en extra grip ;)

Geplaatst:

ohw haha ik d8 juist dat het was voor dat als je doorglij ofzo :puh:

ik zal er wel even naar kijke :)

Geplaatst:

De UVW van het zand zou ik als ik jou was nog even doen.

En ook de rood-witte dingen zijn niet goed geUVWd.

Verder ziet het er netjes uit, het heeft alleen niks bijzonders :N.

Het is meestal ook leuk om te zeggen of hou voor Vice City of voor San Andreas is.

Als hij voor San Andreas is word het lastig met die peds...

Geplaatst:

Jorge, eerst ga ik het in VC zetten, dan zie ik wel verder over hoe en wat, die uvw is lastig, met die rood-wit dinge weet ik neit zo goed hoe ik die aan de binnekant krijg :-( heeft iemand een oplossing ? :)

Geplaatst:

Als je hem in VC wilt gaan zetten, moet je de Kart ook converteren naar VC. Verder zal ik nog wat meer relief aan het zan toevoegen, het ziet er nu veels te vlak uit ;)

Geplaatst: (bewerkt)

BB, ik ga hem toch maar voor SA maken, er zijn nu alweer updates ik ben bezig met hem in game te zetten, sorry geen zin om screens te laten zien, komt morge wel ;)

Bewerkt: door Baztiaan.gta
  • 2 maanden later...
  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...