Jump to content

flying school

flying school  

32 leden hebben gestemd

1. 1. waarom doe jij de flying school

• rustler
      3
    • stuntplane
      0
    • hunter
      7
    • geen van allen
      22

Recommended Posts

Geplaatst:

Het maakt mij niet uit welk vliegtuis daarvoor er staat want ik gebruik toch altijd de hydra.

Anders doe ik gewoon omdat het leuk is.

Geplaatst:

ik heb op geen van allen gestemt

want ik maak die Flying School in 15 min af

en ik krijg ook verschillende medailes

dus darrom hoef ik niet alles goud, zilver , of brons te halen

Geplaatst:

Ik heb ook op geen van allen :) Gewoon om de storyline uit te spelen :puh: Maar ik heb nu een stuntvliegtuigje, maar ik wil ook niet anders :puh: Ik houd niet van helikopters... En een rustler staat volgens mij altijd al in de eerste hangar... :) dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen. (corrigeer me als dit niet waar is :? )

Geplaatst:

Ik doe het gewoon om verder te geraken. Door de Flying School ben ik niet verbetert in Vliegen, ik heb de Flying School zelf ook niet gedaan. Iemand anders heeft de Flying School voor me gedaan. Ik ben vooral beter geworden in Vliegen door MTA. Nu kan ik de Flying School zonder veel moeite uitspelen. Multi Theft Auto is handig ook om je Skills in Rijden, varen en vliegen te verbeteren. :)

Geplaatst:

Ik doe het alleen maar om verder te kunnen komen.

Ik heb eigenlijk best een hekel aan die school.. Geef mij maar de Driving school..

Geplaatst:

ik doe het om verder te komen. heb overal brons en op een paar silver. Die stuntplane heb ik al rustler ook.

Geplaatst:

Ik deed het eerst omdat het moet, nu doe ik het voor de lol, leuk om alles op goud te krijgen. Maar wat ik vooral leuk vind is dat het de mogelijkheid geeft om in alle vliegtuigen te kunnen vliegen, vooral de Hydra met 4 of meer sterren politie achter je aan is fantastisch, ik vind het geweldig om tegen andere hydra's te vechten, of tegen nieuws/politieheli's, en dan boven Area 69, zodat het wel leuk blijft. Toen ik de missie Vertical Bird later moest doen (andere gevechten deed ik meestal door hydra te spawnen), vond ik er geen kunst aan, vooral dat ze aangegeven werden op de radar vond ik erg stom, daarom vond ik die ook geen kunst meer aan.

Geplaatst:

Ik doe het gewoon omdat het moet en ook een beetje voor de hunter ma vooral voor verder te geraken in de storymode

Geplaatst: (bewerkt)

Ik deed het in het begin ook gewoon omdat het moest, maar nu vind ik het leuk om in alle scholen goud te halen zodat alle voertuigen dan beschikbaar zijn en het geeft gewoon een 'soort van' kick om alles goud te halen :D

Bewerkt: door Bling

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...