Jump to content

PhotoShop verwijderen


wizkid4590

Recommended Posts

Ik heb gisteren Windows opnieuw geinstalleerd en daarbij de C schijf geformatteerd terwijl Photoshop op de D schijf stond. Dus ik geformatteerd (alles draait goed) ik wil alle programma's uit D verwijderen omdat dat natuurlijk niet meer werkt door de ontbrekende registersleutels. Dus ik op verwijderen geklikt zegt ie dat de map van photoshop in gebruik is (is niet zo). Weet iemand hoe ik die map (met bestanden) weg krijg? (veilige modus werkt niet)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je alles verwijderen? Simpel, rechtermuis knop op de schijf en dan "Formatteren." Succes.

Hij zegt toch duidelijk dat hij alleen die map wilt verwijderen... dus wat je zegt is nog al onzinnig

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb ik ook heel vaak last van!

Misschien Moet je heel station d formatteren?

Of je schakelt de processen uit.

Trouwens het kan ook zijn dat er een andere map met photshop nog ergens

anders staat in station d, bijvoorbeeld bij Common filles als je dat hebt?

Bewerkt: door searagent
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het in de verkeerde volgorde gedaan. Je had namelijk eerst PS moeten verwijderen alvorens Windows opnieuw te installeren.

Het probleem is nu dat als je PS wilt uninstallen hij gaat zoeken naar bestanden die er niet meer zijn, en dat zorgt er dus voor dat het niet lukt.

(Mogelijke) oplossing: Installeer Photo Shop gewoon opnieuw, en laat hem tijdens de installatie alles overschrijven. Is Photo Shop opnieuw geïnstalleerd kan je het weer verwijderen met de uninstallshield..

Hopelijk werkt dat.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil alle programma's uit D verwijderen

:cya:

Wil je alles verwijderen? Simpel, rechtermuis knop op de schijf en dan "Formatteren." Succes.

Hij zegt toch duidelijk dat hij alleen die map wilt verwijderen... dus wat je zegt is nog al onzinnig

Hij zegt ook duidelijk: "ik wil alle programma's uit D verwijderen." ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat niet meer bij software door het opnieuw installeren van windows! Overschrijven lukt ook niet want dan zegt de installatie dat er al een versie van photoshop op staat en je die dan eerst moet verwijderen( :bonk: ) Ik kan D niet formatteren omdat er al allemaal andere dingen opstaan die ik niet tijdelijk kan verplaatsen omdat ze te groot zijn. Dat met dos zal ik wel ff proberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat niet meer bij software door het opnieuw installeren van windows! Overschrijven lukt ook niet want dan zegt de installatie dat er al een versie van photoshop op staat en je die dan eerst moet verwijderen( :bonk: ) Ik kan D niet formatteren omdat er al allemaal andere dingen opstaan die ik niet tijdelijk kan verplaatsen omdat ze te groot zijn. Dat met dos zal ik wel ff proberen. :)

@searagent : Kijk voortaan even een stukje naarboven....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...