feieman Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2006 heeeeeeeeeeeeeeeeelp ik kan de taxi missie niet vinden ( de scooter eigenlijk) waar is hij, in de buurt van well staked pizza kan ik hem niet vinden feie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2006 Hallo feieman, Ik heet je van harte welkom op het forum. Je hebt drie locaties van de Well Stacked Pizza. De loacties zijn in Downtown, Little Haiti en Vice Point. In Vice Point ligt de scooter aan de achterkant van Well Stacked Pizza, hetzelfde geldt voor Little Haiti en de scooter van Downtown bevindt zich aan de zijkant van Well Stacked Pizza. Voor uitleg over de missie klik hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Dit probleem heb ik ook weleens, dan staat het pizza-scootertje er gewoon niet. Wat je kan doen is gewoon weer weggaan, en dan steeds weer terug komen om te kijken of hij er staat, kom langszaam aangelopen, dan heb je kans dat het pizza-scootertje er wél staat. Meestal staat hij onder het raampje van de Well Stacked Pizza waar je bestellingen kan afhalen. Edit: Colonel Cortez was me voor, zie mijn post dus als een toevoeging van Colonel Cortez. Veel succes verder! Bewerkt: 5 juni 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
feieman Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2006 bedankt ik heb hem inderdaad gevonden !!!! feie PS: hoe maak je zo'n mooie handtekening???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2006 bedankt ik heb hem inderdaad gevonden !!!!feie PS: hoe maak je zo'n mooie handtekening???? Kijk daarvoor maar even bij de Graphics Tutorials op dit Forum. Ook is de Photoshop Guide heel handig als je net begint, die is echt de moeite waard om door te lezen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
feieman Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2006 oke nieuw probleem waar is de cherry poppers auto en hoke werkt dat verkopen ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Deze staat naast de Cherry Poper fabriek. Het verkoop werkt door middel van de extra missie knop te drukken (ik dacht standaart Caps Lock) Het is ed zelfde knop als een missie in een ambulance enz. starten. Je hoort dan een deuntje, en als je stil staat kunnen er mensen naar je komen. Als je verkoopt en er is politie in de beurt kun je een wanted ster krijgen. Bewerkt: 19 juni 2006 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.