San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ziet er zeker erg goed uit. Je hebt er goed je best op gedaan, als ik het zo bekijk, ga zo door. Reageren
DaBeast Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ziet er goed uit, aleen zie ik een klein foutje. De voeten van Cj zitten door het chasis. Kan je dat uithollen en daar gas en rem pedalen zetten? Voor de rest is hij supermooi. Greetz Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ziet er toppie uit, ik ga hem zeker downloaden Ga zo door Tectron Reageren
Bling Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Mooie carmod Tectron, ik heb hem gelijk gedownload en geinstalleerd. Ik ga hem nu gelijk uitproberen. Bedankt voor het maken van deze prachtige automod en ga zo door Reageren
TommieguN Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Zeer goed. Zet er alleen een texture op. (In 3ds max, selecteer in de Modifier list--> UVW map, selecteer het hele gebied (van de model), ga naar Photoshop en zorg voor een texture). Een texture met bijvoorbeeld Catepillar op, of wat ik al opgemerkt heb, tect. Gebruik je eigen fantasie. Reageren
EXIT Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 in de download versie is ie toch ge textureert Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Inderdaad, ingame ziet hij er toppie uit Tectron!! Goed werk! Reageren
Donwell Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Heel mooi gemaakt, maar hoe download je hem? Ik kom er niet uit! Reageren
mickey Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) @ TcT MafIosO: Check de eerste post van Tectron voor de download. @ Tectron: Ziet er wreed uit man. Kan hij meer liften dan een normale forklift? Greets, Mickey Bewerkt: 7 juni 2006 door mickey Reageren
EXIT Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 tuurlijk is ie veel sterker Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Echt mooi, alleen vallen de auto's bij mij er elke keer af Reageren
SummerBase Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Goed werk Tectron, ik ga hem zeker gebruiken. Met welk programma heb je hem gemaakt? - Zmoddeler/3dsMax/sketchup. In ieder geval alvast een super-mooi begin. Reageren
EXIT Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) zmodeler2 v2.0.7 als je auto s er afvallen moet je waarschijnlijk de handeling nog bewerken Bewerkt: 7 juni 2006 door Tectron Reageren
pepetim Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 de downloadlink werkt nier meer waar staat hij nouw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.