Big Boss Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Zoals de Titel al zegt lukt het mij niet om snel naar een andere gebruiker over te schakelen. Ik vermoed dat ik te maken heb met een corrupte registersleutel, want het vinkje staat er wel degelijk. Hoe kan ik dat herstellen? In de register-editor(Start > Uitvoeren > regedit)? Reageren
Dynamic Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Volgens mij kan dit ook met Cntrl +Alt+Delete en dan Gebruikers maar je moet ze dan wel alvast opgestart hebben en dan verbinding maken volgens mij Dynamic Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 heb ik ook, kan windows ook niet meer op standby zetten, gewoon een bug dat na een paar jaar tevoorschijn komt, Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Hebben jullie wel: Windows xp Service pack 2. En natuurlijk alle essetiële update's. Want sommige bug's worden door de update's gefixed. Bug's zijn natuurlijk nooit leuk, maar er zijn volgens mij altijd wel register tweak's te vinden om dit soort voorvallen op te lossen. Nou weet ik zo één twee drie niet een antwoord op jullie vragen, want dit is zeer waarschijnlijk een bug. Wil je tijd besparen gebruik dan dit truc'je: Windowstoets + L. Met dit trucje schakel je zonder af te melden terug naar het begin scherm. Zodat je snel van gebruiker's kan wisselen. Veel succes . Bewerkt: 10 juni 2006 door SummerBase Reageren
Blu3ice Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Zoals de Titel al zegt lukt het mij niet om snel naar een andere gebruiker over te schakelen. Ik vermoed dat ik te maken heb met een corrupte registersleutel, want het vinkje staat er wel degelijk. Hoe kan ik dat herstellen? In de register-editor(Start > Uitvoeren > regedit)? Gebruik je Windowsvlaggetje + L, of start>andere gebruiker? Als het met een van die twee niet lukt, probeer dan eens het andere heb ik ook, kan windows ook niet meer op standby zetten, gewoon een bug dat na een paar jaar tevoorschijn komt, Dat heb ik ook, als ik hem in stand-by zet, slaat hij na 5 minuten weer aan. Heeft er iemand soms een oplossing? EDIT: SummerBase was me voor wat betreft windowsvlaggetje + L Bewerkt: 11 juni 2006 door Blu3ice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.