Jump to content

windows op usb

Recommended Posts

Geplaatst:

De windows map is niet genoeg, je moet ook de map documents and setttings en program files meenemen. trouwens ik heb gelezen dat hier een programmatje voor is dat windows afslankt speciaal voor een usb stick en dan de benodigde bestanen naar het sticky kopieerd

Geplaatst:
De windows map is niet genoeg, je moet ook de map documents and setttings en program files meenemen. trouwens ik heb gelezen dat hier een programmatje voor is dat windows afslankt speciaal voor een usb stick en dan de benodigde bestanen naar het sticky kopieerd

Ja, en dat mag dus niet.

Je veranderd Windows en dat is illegaal, ook als je het op een USB stick wil zetten.

Maak het jezelf makkelijker: koop een externe harddisk :)

Geplaatst:

Dat programmatje is Legaal.

Het is legaal mogelijk, maar ik weet niet hoe!?

YES, het is me net gelukt om Windows 98 vanaf een usb Sticky te laten opstarten!

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zou zeggen, kopiëer de hele map Windows naar je USB stick (C:\\WINDOWS)
Maar zou dit echt niet gewoon gaan..

Mijn map Windows is 2.09 Gb groot.

Als je die map inpakt met winrar en dan kopiert naar Bv. een Ipod.

Dan zet je die map op de PC die je wilt en je vervangt ze.

Ik denk wel dat dit kan lukken.

duuudes .. als je het niet weet .. zeg dan niets

de oplossing die jullie aandragen werkt in geen geval op die manier :)

Dat programmatje is Legaal.

Het is legaal mogelijk, maar ik weet niet hoe!?

YES, het is me net gelukt om Windows 98 vanaf een usb Sticky te laten opstarten!

knap ... maar ik vrees dat dit alleen onder je systeem gaat lukken waarop die versie windows geinstalleerd is ...

en anders is het per toeval :D

....

ps .. neem gewoon een linux on cd versie .. zoals knoppix

je kan er vaak prima een pc mee herstellen .. iig bestanden redden

en geen installatie nodig .. alleen cd erin en computer aanzetten is al genoeg

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

gewoon de usb inpluggen en dan op een speciale manier installeren windows laten denken dat die usb stick een harde schijf is en dan op die usb stick installeren! jammer genoeg is dit nog niet gelukt bij xp

Geplaatst:
gewoon de usb inpluggen en dan op een speciale manier installeren windows laten denken dat die usb stick een harde schijf is en dan op die usb stick installeren! jammer genoeg is dit nog niet gelukt bij xp

usb al op andere pc geprobeert ?

je bent je ervan bewust dat windows voor alles drivers gebruikt ? (processor , geheugen, moederbord .... )

en dat je daarmee dus hoogstwaarschijnlijk niet veel computers mee kan opstarten, behale diegene waarop het geinstalleerd is ?

Geplaatst:

ik heb er iets bij geinstalleerd dat ie geen drivers nodig heeft voor beeld en geluid de processor is deze keer de klus, en ja het werkt

Geplaatst:

Bestaat er geen Windows-portable?

Portable betekent een kleinere versie van het eigenlijke programma. Zo is er MAC-portable en Firefox-portable. Portables hoeven niet geinstalleerd te worden en zijn hoogstens enkele tientallen mb's groot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...