Spike Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 (bewerkt) zo dat begint nu wel zon beetje wel , dus hier houden we het een beetje bij, en wat ga jij doen in dat w8en , en hebben jullie nog wat leuke tips , ik wel hier is er eentje: blijf bezig en denk er zo weinig mogelijk aan hey . Spike Edit: ik hoop niet dat ik te vroeg ben met deze topic :unsure: maar dat denk ik niet die 11 dagen nog maar! B) Bewerkt: 17 oktober 2004 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 gewoon heel veel gta spele en veel slapen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 gewoon veel werken en andere dingen doen om je bezig te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vetdevil[nl] Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 gek worden en gta vc weer 100% uit spelen dat is het <_< <_< :lol: B) B) :unsure: :ph34r: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 Vice City zo veel mogelijk spelen, en dan een beetje met je fantasie bedenken, wanneer je iets fout doet, hoe dit in San Andreas zal zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 tja, zoveel dingen............. nog een week door deze vakantie dan nog 4 dagen rotschool en dan, hup op me fiets naar de winkel als een gek het hoesje van het spel pakken weer terug op me fiets racen naar huis, fiets op de oprit achter laten naar deur open doen direct naar boven ps2 aan en ..................spelen maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 fiets op de oprit achter laten vergeet hem niet in de haast opslot te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dio Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 ik zit nu midden in de testweek op school.. allemaal schoolexamens pff echt moeilijk sommige vakken maar daaardoor heb ik mijn gedachte even ergens anders en vrijdag nog 1 uurtje naar school, dan begint de herfstvakantie hier die woensdag schoolfeest met 1600 man :lol: en dan daarna BIJNA EINDELIJK GTA SAN ANDREAS HALEN dus krijg ik het spel toch nog beetje in de vakantie.. wel einde maartoch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dio Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 ik zit nu midden in de testweek op school.. allemaal schoolexamens pff echt moeilijk sommige vakken maar daaardoor heb ik mijn gedachte even ergens anders en vrijdag nog 1 uurtje naar school, dan begint de herfstvakantie hier die woensdag schoolfeest met 1600 man :lol: en dan daarna BIJNA EINDELIJK GTA SAN ANDREAS HALEN dus krijg ik het spel toch nog beetje in de vakantie.. wel einde maartoch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 niet dubbel posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 niet dubbel posten ja baas :lol: , jullie hebben nu jullie testweek ik krijg het volgende week, als jullie lekker SA zitten te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 ik vond het wel grapig om dat een keer te posten ,was maar een geintje ik heb er geen last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 ik verveel me echt als ik gta vc aan het spelen ben ik zie dan alleen maar gta sa voor me ik kan niet w8ten tot ie uit is ik sta 100% een half uur voor dat de winkels open gaan voor de deus te wachten.gta kopen en dan voorlopig de komende maand non stop gta sa spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 vervelend voor de mensen die testweek hebben ik zal aan jullie denken als ik aan het spelen ben WUAHAHAHHA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dio Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 yeah yeah sorry voor dubbele post doe ik niet expres maarja gelukkig heb ik nu testweek zodat ik alle tijd heb voor GTA SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.