The Outlaw Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 der Rest folgt heute Mittag im offiziellen Update B) zal dit van de R* site zijn of van ign en gamespot bron: gta - net.de Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 der Rest folgt heute Mittag im offiziellen Update B) zal dit van de R* site zijn of van ign en gamespot bron: gta - net.de offi site natuurlijk , maar ja ik ga oook lekker 1 half uur bij de deur staan tot dat de winkle open gaat nu nog 10 days left!! (deze dag er al ff af tellen:P). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 der Rest folgt heute Mittag im offiziellen Update B) zal dit van de R* site zijn of van ign en gamespot bron: gta - net.de is dat vandaag of morgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 der Rest folgt heute Mittag im offiziellen Update B) zal dit van de R* site zijn of van ign en gamespot bron: gta - net.de is dat vandaag of morgen? today! ,, eigelijk staat het er nou al op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TranceJunkie Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 Leren voor een tentamen Rechtsgeschiedenis en Juridische Vaardigheden A. EN DAN LOS!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 der Rest folgt heute Mittag im offiziellen Update B) zal dit van de R* site zijn of van ign en gamespot bron: gta - net.de offi site natuurlijk , maar ja ik ga oook lekker 1 half uur bij de deur staan tot dat de winkle open gaat nu nog 10 days left!! (deze dag er al ff af tellen:P). je maakt het wel lekker ff een dag er af trekken dat word duwen slaan en schoppen voor de winkel als de winkel zijn deuren opent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 der Rest folgt heute Mittag im offiziellen Update B) zal dit van de R* site zijn of van ign en gamespot bron: gta - net.de is dat vandaag of morgen? today! ,, eigelijk staat het er nou al op uhm :huh: er staat nog niks nieuws op de offi site hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 ik geloof die duitse info niet meer.....ze hebben fans vaak bedrogen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 kan misschien ook op ign of gamespot zijn, maar take 2 games heeft al wat nieuws gerealesed de tracks :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 Nog maar 10 dagen, ik kan niet wachten! Maar nu speel ik gewoon een beetje Vice City Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dio Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 nog maar 10 dagen jaaa :lol: in Amerika.. nog eerder.. daardoor zal er in de laatste dagen dat wij nog moeten wachten nog veel meer informatie vrij komen van mensen uit Amerika die dan al in bezit zijn van San Andreas.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 nog maar 10 dagen jaaa :lol: in Amerika.. nog eerder.. daardoor zal er in de laatste dagen dat wij nog moeten wachten nog veel meer informatie vrij komen van mensen uit Amerika die dan al in bezit zijn van San Andreas.. ik hoop het wel ik kan ook niet w88 ik ga er voor zorgen dat ik de eersten ben die het spel koopt bij het winkelcentrum in hoogvliet wuahahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) Ik heb geluk ik had een week later school en heb nou dus gta sanandreas in de vakantie en op onze school is het ook zo geregeld dat als je vrij ben je ook huiswerk vrij ben! Dus ik ga hem heel de vakantie spelen. Tenminste ik verwacht dat gameorder hem meteen de vrijdag brengt en dan echt eindelijk na al dat wachten SPELEN!!!!!!!! Bewerkt: 19 oktober 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 bofkont :lol: ik moet me de gladioles gaan leren in die week heb ik toets week, echt jullie zijn een stel geluksvogels B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 ik ga gewoon al om 8 uur bij de winkel staan terwijl hij pas om 9 uur open is. maar ik heb hem ook al besteld dus ik heb hem in iedergeval al op vrijdag 29 Oktober. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.