Jump to content

het aftellen van sa!


Spike

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    14

  • The Outlaw

    8

  • Ripper

    8

  • Tupac A. Shakur

    8

nee maar er kan wel een rij voor de winkel staan he.

zie toch wel is als winkels een aktie hebben.

ja maar er vallen veel dingen af actie is wat anders he dat kan iedereen kopen! ;) ,

maar bij een spel als sa, 1: het doen geen ouders (alleen jeugt net als ons)

2:het spel is voor 17+ :puh: en dat scheelt al een hoop ;) , ik sta zelf om kwart voor 10 bij frs 10 uur open vrijdag weet ik niet zeker maar ik zie wel ik bel toch nog 1 keer op :puh::D .

Link to comment
Delen op andere websites

heb hem gepre-order bij een gamewinkel en ben op vrijdag altijd lekker vroeg uit namelijk 11:00 (als ik mijn studieuren oversla :rolleyes: ) dus daarna ga ik als een speer naar de gameswinkel en dan weer snel naar huis en dan komt het allemaal wel goed :D

Link to comment
Delen op andere websites

heb hem gepre-order bij een gamewinkel en ben op vrijdag altijd lekker vroeg uit namelijk 11:00 (als ik mijn studieuren oversla :rolleyes: ) dus daarna ga ik als een speer naar de gameswinkel en dan weer snel naar huis en dan komt het allemaal wel goed :D

phoe dan heb je ook weinig vrije tijd om sa te spelen met je studieuren :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

heb hem gepre-order bij een gamewinkel en ben op vrijdag altijd lekker vroeg uit namelijk 11:00 (als ik mijn studieuren oversla :rolleyes: ) dus daarna ga ik als een speer naar de gameswinkel en dan weer snel naar huis en dan komt het allemaal wel goed :D

q dude dat is zeker balen met je studieuren

ik zal aan je denken als ik lekker :puh: aan het spelen ben :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...