The Godfather Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ik ga gewoon al om 8 uur bij de winkel staan terwijl hij pas om 9 uur open is wat heb je daar nou aan...winkel gaat echt niet eerder open omdat jij zo nodig een spel wil kopen :huh: Reageren
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 nee maar er kan wel een rij voor de winkel staan he. zie toch wel is als winkels een aktie hebben. Reageren
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 nee maar er kan wel een rij voor de winkel staan he.zie toch wel is als winkels een aktie hebben. ja maar er vallen veel dingen af actie is wat anders he dat kan iedereen kopen! , maar bij een spel als sa, 1: het doen geen ouders (alleen jeugt net als ons) 2:het spel is voor 17+ en dat scheelt al een hoop , ik sta zelf om kwart voor 10 bij frs 10 uur open vrijdag weet ik niet zeker maar ik zie wel ik bel toch nog 1 keer op . Reageren
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) ja ik doe gewoon mijn deur opslot zodat ze niet binnen kunnen komen (als ik het spel heb gekocht dan he) Bewerkt: 19 oktober 2004 door gta player Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ik zorg dat ik als eerste in de winkel ben snel naar huis en sluit me eigen op en dan lekker 48 uur spelen wat eten en weer spelen Reageren
Q Dude Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 heb hem gepre-order bij een gamewinkel en ben op vrijdag altijd lekker vroeg uit namelijk 11:00 (als ik mijn studieuren oversla :rolleyes: ) dus daarna ga ik als een speer naar de gameswinkel en dan weer snel naar huis en dan komt het allemaal wel goed Reageren
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 heb hem gepre-order bij een gamewinkel en ben op vrijdag altijd lekker vroeg uit namelijk 11:00 (als ik mijn studieuren oversla :rolleyes: ) dus daarna ga ik als een speer naar de gameswinkel en dan weer snel naar huis en dan komt het allemaal wel goed phoe dan heb je ook weinig vrije tijd om sa te spelen met je studieuren :rolleyes: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 heb hem gepre-order bij een gamewinkel en ben op vrijdag altijd lekker vroeg uit namelijk 11:00 (als ik mijn studieuren oversla :rolleyes: ) dus daarna ga ik als een speer naar de gameswinkel en dan weer snel naar huis en dan komt het allemaal wel goed q dude dat is zeker balen met je studieuren ik zal aan je denken als ik lekker aan het spelen ben Reageren
victor88 Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 bij vc was het bij ons bij de dixons niet zo druk ik kon na 3 dagen hem nog gewoon kopen maar ik ga san andreas zeker zo snel mogelijk kopen Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ja, dat valt ook wel te verwachten met zo'n spel, zulke bekendheid, die is binnen no time uitverkocht, hopen dat in duitsland het nog wel meevalt Reageren
GranJeffAuto Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik heb het voordeel dat ik bij Toy ''R'' Us werk:D Heb GTA:SA. al gereserveert..en krijg hem meteen op de release datum binnen:D Mjah tog nog maar paar dagen w8en hé haha... :blink: Reageren
Spike Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 zo nog maar 8 dagen jongens! . Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 zo nog maar 8 dagen jongens! . die 8 dagen gaan nog lang duren :Dmaarja het spel gaat het w88 waard worden Reageren
cjsa Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 morgen is hij uit ga zeker kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.