Jump to content

het aftellen van sa!


Spike

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    14

  • The Outlaw

    8

  • Ripper

    8

  • Tupac A. Shakur

    8

Ik woon in Noord-Brabant dus ik heb hem in de vakantie (donderdags) dus ik kan lekker heel veel spelen ik heb toch geen huiswerk want wij zijn altijd huiswerk vrij in de vakantie beter he? :D Succes voor de gene die moeten werken of naar school moeten die dag!

Link to comment
Delen op andere websites

158 uur en 29 min nog jongens en net wakker heb 3 uur geslapen en ga weer met me maatjes COD UO spelen damn wat ben ik verslaafd in de vacantie :puh: maar de tijd gaat lekker snel wel :D:D :lol:

offtopic ff, zit je dan in een clan? ripper.ontopic en ja, ik doe deze weekend en volgende week veel cod uo gaat de tijd idd sneller! ;):D .

Link to comment
Delen op andere websites

Hiihih een vriend van mij het hem al! hij is schitterend! ik krijg kippenvel als ik hem speel het fietsen is ook heel mooi en zeker niet slecht gemaakt

:huh: daar geloof ik geen snars van :huh: , laat maar is wat in game screenshots maken <_< .

Link to comment
Delen op andere websites

Hiihih een vriend van mij het hem al! hij is schitterend! ik krijg kippenvel als ik hem speel het fietsen is ook heel mooi en zeker niet slecht gemaakt

:huh: daar geloof ik geen snars van :huh: , laat maar is wat in game screenshots maken <_< .

Uhm hij heeft hem gedownload hoor...

nu zul je zien dat iedereen boos op me is omdat ik ''lieg'' <_<

ik zou willen dat ik ingame screenshots zou maken maar dit was al eerder gebeurd en dat werd illegaal gerekend ik zweer dat hij hem heeft! ik zou nooit liegen over San Andreas

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm hij heeft hem gedownload hoor...

nu zul je zien dat iedereen boos op me is omdat ik ''lieg'' <_<

ik zou willen dat ik ingame screenshots zou maken maar dit was al eerder gebeurd en dat werd illegaal gerekend ik zweer dat hij hem heeft! ik zou nooit liegen over San Andreas

:o jou vriend is een fl*ker om ham te downloaden weet je dat, en je weet wel waarom :angry: .

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm hij heeft hem gedownload hoor...

nu zul je zien dat iedereen boos op me is omdat ik ''lieg'' <_<

ik zou willen dat ik ingame screenshots zou maken maar dit was al eerder gebeurd en dat werd illegaal gerekend ik zweer dat hij hem heeft! ik zou nooit liegen over San Andreas

:o jou vriend is een fl*ker om ham te downloaden weet je dat, en je weet wel waarom :angry: .

Doe eens rustig! dat moet hij zelf weten ;) bovendien hoef je hem geen flikker te noemen.. voordat je dat doet moet je maar je pilletjes nemen zodat je niet gaat flippen

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm hij heeft hem gedownload hoor...

nu zul je zien dat iedereen boos op me is omdat ik ''lieg'' <_<

ik zou willen dat ik ingame screenshots zou maken maar dit was al eerder gebeurd en dat werd illegaal gerekend ik zweer dat hij hem heeft! ik zou nooit liegen over San Andreas

:o jou vriend is een fl*ker om ham te downloaden weet je dat, en je weet wel waarom :angry: .

Doe eens rustig! dat moet hij zelf weten ;) bovendien hoef je hem geen flikker te noemen.. voordat je dat doet moet je maar je pilletjes nemen zodat je niet gaat flippen

dat is wel eerlijk van je tim dat waardeer ik*in tegenstelling tot andere maffe op het forum* en ik moet zeggen ik was gister bij mijn neef in Stuttgart en die had hem ook al, ik dacht zou ik een kijkje nemen *hij was hem al aan het spelen* maar ik dacht als hij hem nu speelt en ik over 6 dagen wie heeft er dan meer plezier van het begin zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm hij heeft hem gedownload hoor...

nu zul je zien dat iedereen boos op me is omdat ik ''lieg'' <_<

ik zou willen dat ik ingame screenshots zou maken maar dit was al eerder gebeurd en dat werd illegaal gerekend ik zweer dat hij hem heeft! ik zou nooit liegen over San Andreas

:o jou vriend is een fl*ker om ham te downloaden weet je dat, en je weet wel waarom :angry: .

Doe eens rustig! dat moet hij zelf weten ;) bovendien hoef je hem geen flikker te noemen.. voordat je dat doet moet je maar je pilletjes nemen zodat je niet gaat flippen

dat is wel eerlijk van je tim dat waardeer ik*in tegenstelling tot andere maffe op het forum* en ik moet zeggen ik was gister bij mijn neef in Stuttgart en die had hem ook al, ik dacht zou ik een kijkje nemen *hij was hem al aan het spelen* maar ik dacht als hij hem nu speelt en ik over 6 dagen wie heeft er dan meer plezier van het begin zelf?

Ik voel me er van 1 kant ook niet blij mee dat hij hem illegaal heeft...

Maar daarom hoef je hem toch geen flikker te noemen

Een flikker is heel iets anders dan als je San Andreas illegaal hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...